Redd :/

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Er det andre som har blankt, litt gulaktig slim? Bitte små slimklumper??

Leste at ei hadde slik slim og det ende i sa noen dager sener, og ei annen hadde det, og det gikk bra.. Ble litt urolig nå, og redd for at dette ender galt !! :(

Økt utflod er vanlig. Litt gulaktiv er ikke problematisk. det kan klumpe seg, sørlig i undertøyet.

Jeg tenker du kan si det sånn; JEg leste t to hadde slik, det er normalt hos gravide. en hadde en Sa, en hadde ikke, det hadde bare null og nada med utfloden å gjøre. Det er ikke sammenehng mellom alt som skjer før en sa, og selve sa'en

Altså, likt som "to kvinner drakk et glass melk hver dag, den ene mistet barnet sitt, var det pga melka? Og ei som eier en rød bil hadde SA, pga fargen på bilen??"

Min utflod er av og til blank, og av og til litt gulaktig. Noen ganger er den bare tykk, noen ganger litt mer strekkbar :-) tror ikke du har noe å bekymre deg for :-)

Er det andre som har blankt, litt gulaktig slim? Bitte små slimklumper??

Leste at ei hadde slik slim og det ende i sa noen dager sener, og ei annen hadde det, og det gikk bra.. Ble litt urolig nå, og redd for at dette ender galt !! :(
Kan hende det er sopp! Det er vanlig å ha gulaktig klumper da :) så garantert ikke farlig :)

Har hatt litt vondt i magen i dag, men ingen blod.

Skal det ikke klø eller noe om det er sopp? Får passe på å dra til legen om skjer noe mer.

Tusen takk for svar, håper det ikke er noe ja.

Sopp kløe gjerne. Og ser ut omtrent som cottage cheese.

Dette su beskriver høres normalt ut. Men ta det opp med legen om.det bekymrer deg

Jeg har også veldig anderledes utflod om dagen. Varierer fra dag til dag :) Fint å lese at dere også har det. Hormonene og endringene i kroppen tenker jeg :)

Back
Topp