Redd

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Jeg svinger veldig om dagen :P Men akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt redd for at ting skal gå galt. Fikk veldige mensensmerter akkurat, og gikk på do, men det er ikke noe på papiret. Jeg vil ikke stresse kroppen min heller, men det er vel normalt å bli litt bekymret? Dette er mitt første svangerskap og det virker så lenge til vi er "sikre" :( 4+6 idag, en uke siden positiv test!

Vi blir vel alle litt bekymret, men jeg velger å tro at det er bedre å prøve sitt beste å tenke positivt og ikke bekymre seg for mye! Det er ikke noe vits i å "ta sorgen på forskudd" hvertfall. Bare tenk at alt går bra intil du har grunn til å tro noe annet :) noen av stikkingene har vært litt intense av og til hos meg og, men det er mye som skjer der nede så man må forvente litt slikt

Har det akkurat som deg :) men må ha trua har j funnet ut! Til d motsatte er bevist :)

Jeg hørte at de smertene er noen slags "voksesmerter". At det er livmoren som utvider seg. Det kan selvsagt være feil, men jeg ville ikke bekymret meg så mye for det. Så lenge det ikke vedvarer.

Vi skal alle passe godt på kroppene våre nå, men det er kanskje greit å ikke overtenke alle smerter vi opplever. Antakeligvis er det bare en del av prosessen. :)

Jeg tenker å skrive en liten logg hver dag med diverse smerter og annet. Det er fint med oversikt. :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ikke vær redd, dette går bare fint :) Så lenge du ikke blør, så har du alle odds med deg :)

Spiren skal vokse å bli en stor å vakker blomst:) Livmoren er en kraftig muskel så man vil jo kjenne at det røres der nede. Ikke gå med vonde tanker, for vonde tanker gjør ting bare værre. Tenk heller på hvor mye du gleder deg til å endelig holde barnet sitt i armene for første gang:)
Det er ikke bare bare å gå gravid, mtp smerter å andre symptomer, men til syvende å sist er alt mer enn verdt det!:)
Nyt tiden fremover å kos deg så godt du kan:)
Alle mine 3 graviditeter (en SA) har gitt mye vondt i starten, helt normalt:)

Godt å ha noen å snakke med! Jeg veit jo egentlig at det normalt, men jeg har jo ikke opplevd det selv før. Veldig merkelig følelse, men godt å endelig være gravid! Og dette skal gå bra!

Godt å ha noen å snakke med! Jeg veit jo egentlig at det normalt, men jeg har jo ikke opplevd det selv før. Veldig merkelig følelse, men godt å endelig være gravid! Og dette skal gå bra!
Ja, det skal gå bare bra. Slapp av, eller prøv. Det er mye som skjer med kroppen akkurat nå. Lykke til :)

Har vært gravid før med fine svangerskap, og allikevel dukker den følelse opp. Mest sannsynlig går alt bra, det gjør som oftest det. Selvsagt kan det gå galt, så man tenker på det. Alle stikninger får en til å undre. Men så lenge man ikke får store blødninger, må man bare slappe av. Kvalmen har slått til for fult nå, så tenker nok dette går bra. Har ingen planer om flere dager kvalme, for at det så skal gå galt. Så det så!

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Jeg svinger veldig om dagen :p Men akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt redd for at ting skal gå galt. Fikk veldige mensensmerter akkurat, og gikk på do, men det er ikke noe på papiret. Jeg vil ikke stresse kroppen min heller, men det er vel normalt å bli litt bekymret? Dette er mitt første svangerskap og det virker så lenge til vi er "sikre" :( 4+6 idag, en uke siden positiv test!

Har det akkurat på samme måte jeg også. Veldig redd og bekymra! Vi mistet i september, og krysser alt jeg har som kan krysses for at alt går bra denne gangen! Og som @Sommerskatt sier: hvis du ikke blør har du alle odds mot deg. Det jeg sier til meg selv hvertfall ;)

Jeg er heldigvis ikke bekymret hele tida, men det kommer sånne stikk på en måte. Men vi skal få små skatter i oktober hele gjengen! :D

Med førstemann hadde jeg intense menssmerter (eller veldig likt, men mye vondere). Det var skikkelig vondt, jeg måtte gå inn på toalettet for å ta meg inn igjen. Hadde dette hver dag fra ca 4+5 og en ukes tid tenker jeg. Og det gikk veldig fint med det barnet altså :) Så det er ikke sikkert du trenger å bekymre deg på grunn av dette. :)

Er bokstavelig talt griseredd for at noe skal gå galt og jubler inni meg hver gang jeg kommer på do og det ikke er noe blod. Hvordan skal man få unna den vonde følelsen på at noe skal gå galt?! :(

Med førstemann var jeg ikke redd i det hele tatt. Bekymringene er merklig nok større denne gangen av en eller annen grunn.. :-(

Med førstemann var jeg ikke redd i det hele tatt. Bekymringene er merklig nok større denne gangen av en eller annen grunn.. :-(

Sånn har jeg det også. Ikke det spor bekymra første gang. Vi må vell bare prøve å slappe av og tro at det går bra :)

Sånn har jeg det også. Ikke det spor bekymra første gang. Vi må vell bare prøve å slappe av og tro at det går bra :)

Ja jeg er enig der. Problemet ligger vel der at jeg sammenligner alt med forrige graviditet...
Det er klart at ligamentsmertene kommer tidligere.. For ved forrige svangerskap viste jeg ikke hva det var før mye senere..
osv osv...
Jeg vet mer nå....

Også hadde jeg en liten skrekk opplevelse med Vesla og det sitter nok litt i ennå.

Slik er d her og... Tror d handler om at man blir mer "erfaren" og kanskje vet om alt som kan gå galt.. ??

Back
Topp