Redd :(

Nelly84

Glad i forumet
Jeg er så redd nå. På flyet hjem fra Italia i går fikk jeg noen helt sinnsyke magesmerter. Det var mensmurringer / rier x 1000. På ett tidspunkt ville jeg bare slå hodet i veggen. Det varte i 3 timer, og jeg så for meg å senabortere (er i uke 16) ombord i flyet. For en uke siden var vi på UL og alt var bra, så jeg vet at dette ikke er en MA. Kom hjem og smertene har gått over, nå er det kun de vante stikk/strekk i magen. Men hva f*** var det som skjedde ombord i flyet liksom :( Får heldigvis komme til ahus selv om det er lørdag, de skal prøve å finne fosterlyden. Er så redd for at de ikke skal finne den. Sukk og stønn og hyl, jeg håper og for første gang i mitt liv, ber, om at alt skal være bra med gutten vår :(

Så grusomt. Krysser fingrene for at alt er bra med den lille ❤

--------------------
<3 17. februar <3

Jeg kan få mye luft i magen på fly, som kan gjøre veldig vondt... kan det kanskje ha vært luftplager? Ellers står det jo i den svangerskapsboka at ligamentsmertene tar seg opp rundt denne tida :-)

*krysser fingrene for deg*

Åh håper det går fint :-) men så bra at de lar deg få komme inn med en gang! :-) håper de finner fosterlyd og du kan få senke skuldrene igjen!

Håper det ikke har noe med fly turen å gjøre, for nå blir jeg litt små bekymret siden jeg skal ut å fly på mandag :-(

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Håper det går fint og at alt er som det skal!.. Så flott at du får komme til å sjekket fosterlyden ;)
Lykke til, krysser fingrene!! :)

Dette kan være luftsmerter, det kan være helt jævlig på fly fordi luften utvider seg i høyden. Luftsmerter kan være helt ekstremt smertefullt, men er ikke farlig. Jeg krysser fingrene for at det var det du opplevde <3

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Tusen takk alle! ❤❤ JM på ahus fant et sterkt hjerte (152), og vi hørte sparkene på høytaleren. Jeg er så LETTET..❤❤❤ Tror nok det kan ha vært en blanding av alskens smerter ja, men vondt var det! De av dere som skal fly og kanskje opplever smerter; det behøver slettes ikke være noe galt ❤

Flott å høre at alt var bra, jeg er 15+5 i dag, å skal ut å fly på torsdag. Huff, nå gruer jeg meg!! :( men vet værtfall at det er "normalt" å ha vondt nå, etter å ha lest dette.

Flott å høre at alt var bra, jeg er 15+5 i dag, å skal ut å fly på torsdag. Huff, nå gruer jeg meg!! :( men vet værtfall at det er "normalt" å ha vondt nå, etter å ha lest dette.

Du behøver ikke få vondt, på vei ned til Italia hadde jeg ingen smerter. Håper du får en fin tur ❤

Neida, men nå er jeg værtfall obs på at det kan skje. Og jeg syns at det er fint å vite, hvis det skjer, så er det flere som har opplevd det og at det ikke er farlig :D

Godt å høre at alt var bra! Da blir man lettet :) Ekkelt når man får så vondt.

Så godt å høre at det ikke var noe i veien med lille! Du må jo ha vært kjemperedd!! Er selv i utlandet nå, godt å vite at det ikke var farlig! :)

Skjønner du ble skremt, men godt at alt står bra til med den lille :)

Godt å høre at alt er bra i magen.. :)

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Shiiiit, denne så jeg først nå og fikk skikkelig vondt i magen når jeg leste... Så glad alt er bra kjære deg. Puuuh! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Godt å høre alt var bra! Skal selv ut å fly, til nice, når jeg er ca 16 uker... leser så mye rart på nett om gravide og flying

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Godt å høre alt var bra! Skal selv ut å fly, til nice, når jeg er ca 16 uker... leser så mye rart på nett om gravide og flying

Jeg kjente som sagt ingenting påvei ned, men hadde et mareritt påvei opp. Det kan, tror jeg, ha en sammenheng med dagsform å gjøre. Påvei ned hadde jeg spist godt og var uthvilt. Påvei opp hadde vi vært på reisefot i endel timer, det var godt over 30 grader og jeg hadde spist uregelmessig. Dette er etterpåklokskap for meg da. JM sa ihvertfall at det overhodet ikke er farlig å fly når man er i starten av 2.trimester, som vi er :)

Jeg kjente som sagt ingenting påvei ned, men hadde et mareritt påvei opp. Det kan, tror jeg, ha en sammenheng med dagsform å gjøre. Påvei ned hadde jeg spist godt og var uthvilt. Påvei opp hadde vi vært på reisefot i endel timer, det var godt over 30 grader og jeg hadde spist uregelmessig. Dette er etterpåklokskap for meg da. JM sa ihvertfall at det overhodet ikke er farlig å fly når man er i starten av 2.trimester, som vi er :)
Beroligende :-D

Back
Topp