Redd!!

Angelstorm

Blir kjent med forumet
Hallo..
Jeg håpet dere kunne hjelpe meg litt. Har en liten stund vært redd for at noe er galt. Jeg hår ikke hatt smerter eller blødninger, men jeg klarer ikke å la være å tenke "tenk hvis det ikke lever". Hva skal jeg gjøre? Har ultralyd time om 2 uker, men det er så lenge å vente...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forstår godt tankene dine. Vanskelig å tro på at man er gravid synes jeg, og godt å få bekreftet liv på UL.

En dag av gangen er mitt beste tips. Prøv å tenk positive tanker! Plutselig er dagrn for UL her :-)

*Venter #2 i januar 2014*

Enig med tipset over: ta en dag om gangen :)
hvor langt er du på vei? :) tidlig nok til å høre hjertet med doppler? for da går det jo alltids ann å ta en kjapp tlf til jordmor om å kanskje høre hjertet, vist du er langt nok på vei såklart :)

Og du, senk skuldrene og gled deg.. dette kommer til å gå kjempe fint :D

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Jeg er i uke 12. Fikk ordna en tidligere ultralyd time imorgen allerede! Håper bare alt er ok!:-)

Ikkje kjekt å sitte med slike følelser, men skjønner deg godt. Hadde det på akkurat samme måte første gangen eg gikk gravid. Fikk komme inn til tidlig ul i veke sju, fikk sjå eit hjerte som banka så fint. Og når symptoma gav seg i veke 12 kom bekymringa tilbake, og vekene fram til oul va veeldig lange. Men alt var fint på oul og:) er nok ganske vanlig:) korleis gikk det på ul?:)

Hei! Det gikk bra på ul!!:-D ett bankende hjerte å enn sprell levende liten baby♥ alt var helt normalt og etter boka:-) har vært noe opptatt siste dagene så har ikke oppdatert dere, så d var bra du spurte:-)

kjekt å få bekreftelse på at alt er bra! :)

Back
Topp