Redd :-(

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Nå nettopp begynt å blø.. det er ikke mye :-) hva skal jeg gjøre? :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

er det friskt eller gammelt? mye eller lite??
Har du smerter så ringer du til føden..

ååh. jammen det er vanelig.

Når man er gravid, så er slimhinnene mere følsomme enn vanelig.

Kan også virke som man blør fra kjeden, men har du vært å gjort nr 2 så kan det komme blod da også ;)

Han sa det og :-) kommer fra skjeden. Kommer når jeg skulle hatt menstruasjonen

Stoppet etter en halv time, time :-)

Godt det ga seg da,og at det ikke var farlig.
Forrige graviditet tissa jeg plutselig rødt som julebrus,passende nok på julaften :p
Ringte da føden og fikk beskjed om å komme inn for en sjekk. Alt var bra med babyen,de trodde det var uvi.
Fikk antibiotikakur.
Men dette skjedde flere ganger,og det var litt vondt også,som uvi.
Men når de sendte prøve til dyrkning fant de ikke noe infeksjon.
Etter jeg hadde fått junior så gynekologen min på papirene mine og ristet på hodet.
Det er visst normalt når man er gravid,pga stort press på blæra kan et blodkar spekke,og det gjør seff vondt. Og man får også tydelig blod i urin. Han var litt oppgitt over de på føden da som trodde det var uvi :p
Men de gangene jeg var der var det helg og helligdag,så turnusleger der som ikke hadde så mange år som han.
Godt å få sjekket opp sånt,for det er skikkelig ekkelt, og godt når det er ufarlig også :)

Godt det ga seg da,og at det ikke var farlig.
Forrige graviditet tissa jeg plutselig rødt som julebrus,passende nok på julaften :p
Ringte da føden og fikk beskjed om å komme inn for en sjekk. Alt var bra med babyen,de trodde det var uvi.
Fikk antibiotikakur.
Men dette skjedde flere ganger,og det var litt vondt også,som uvi.
Men når de sendte prøve til dyrkning fant de ikke noe infeksjon.
Etter jeg hadde fått junior så gynekologen min på papirene mine og ristet på hodet.
Det er visst normalt når man er gravid,pga stort press på blæra kan et blodkar spekke,og det gjør seff vondt. Og man får også tydelig blod i urin. Han var litt oppgitt over de på føden da som trodde det var uvi :p
Men de gangene jeg var der var det helg og helligdag,så turnusleger der som ikke hadde så mange år som han.
Godt å få sjekket opp sånt,for det er skikkelig ekkelt, og godt når det er ufarlig også :)
Da er det bra hun på føden satt meg over til gyn :-)

Tar det med ro til det er over :)
jeg blør mindre nå enn før, mer vannete og alltid hatt litt rosa aktig farge på blodet. ikke snakk om mye heller :) så når gyn sa at dette var ufarlig ble jeg glad :)

Back
Topp