Redd :(

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Av en eller annen grunn er jeg utrolig redd for å miste. Jeg har ikke mistet før, og har jo to flotte barn.
Men har flere venninner som har mistet og lest så mye her inne. Blir så redd.
Har litt smålig menssmerter, så er livredd for å gå på do, i tilfelle det skal være blod... :(
Tok ny test igår, og den var sterkere, så det er vel bra!
Turte nesten ikke ha sex igår heller. Er så redd for å miste spira vår :(
Noen andre som tenker sånn?
Mannen min sier at jeg må tenke positivt, men jeg er født pessimist :(
Sorry syting, men ville bare lufte litt..
 
Jeg er akkurat make! Hver gang jeg er på do, så sjekker jeg papiret! Sex har vi bare hatt en gang siden vi fant ut av det, og da klarte jeg overhode ikke å nyte det! Klarer ikke glede meg så mye for er så redd for at det skal gå gale!
 
Du er nok ikke alene om å tenke sånn. Jeg tenker akkurat likt, og flyr på do hele tiden. Vi får sende hverandre mange gode tanker, så går dette bra :)
 
uff.. ikke noe greit å ha det sånn...
men mens murringer er jo normalt siden alt vokser og strekker seg vettu :)
men jeg sjekker også papiret. så det ligger jo i bakhodet. men nå hadde jeg blødninger mellom uke 5 og 7 sist.


<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
aldri opplevd det jeg heller. men har det i bakhodet ofte siden så mange her hadde opplevd det :/
 
Nei du er ikke alene! Sjekker papiret hver gang... Analyserer alt som skjer med kroppen... Har hatt knip i magen og drøfter det i alle retninger, men er nok for at jeg er kvalm og ikke har spist så mye... Men gjorde det sist svangerskap også ;) men sånn er der vell bare! :-/
 
Ja godt vi er flere som står sammen. Tror sambo hadde blitt tullete om jeg skulle ha tatt ut alt på han. Godt å a en slik plass hvor vi er flere som er i samme situasjon :)
 
Du er ikke alene! Jeg er redd det er over før det egentlig har begynt... To siste mensperioder har vært korte og rare, siste blødning var for en uke siden. Er jeg heldig er jeg fortsatt gravid :) Blødde en del forrige sv.skap også, og det gikk jo bra :D Prøve å få time hos legen på tirsdag for å få tatt prøver så jeg kan se om hcg stiger. Ikke sikker på hvor langt på vei heller... Liker ikke usikkerheten.
Håper alle her får bli tiden ut! ;)
 
Jeg har ikke tenkt så mye over det, før jeg så på forumet at det var mange som har mistet....:(
 
Jeg er livredd for å miste! Tenker på det hele tiden.
Da jeg mistet i juli kom det som et sjokk! Helt ut av det blå. Hadde jo to normale sv.skap fra før, der jeg var aktiv med alt. Men så plutselig med nr.3 så gikk alt galt..
Er så glad for hver dag som går, at jeg kom meg igjennom nok et dag :)
 
Jeg prøver å leve i håpet om at det vil gå bra denne gang. Men frykten for å miste igjen i dødfødsel eller SA er likevel stor :(
 
Jeg har det nett likt. Er helt forferdelig å gå rundt å være redd hele tiden. Fikk det også slik med førstemann.. først fra jeg fant ut at jeg var gravid- 3 mnd på vei( trodde det skulle gå over da), fra 3 mnd på vei - fødsel. Så fra fødsel - han var 2år! Håper jeg kan klare å slappe av og nyte det litt mer denne gang :) masse lykke til :)
 
Back
Topp