Redd..

precious2013

Glad i forumet
Ja, jeg ble litt redd i går. :/ Fikk litt brunt utflod på papiret i går kveld og dag tidlig. Har ikke kommet noe mer etter det. Så satser på at alt er bra :) Har jo ikke kommet nå stor blødning.
Evt hvis det kommer noe mer iløpet av helgen, synes dere at jeg skal ringe legen?

xxxx-fingrene for meg da jenter <3 xxx

Ja, jeg syns du skal ringe legen - for din egen del. Det er bedre for deg å få en liten undersøkelse enn at du skal gå å bekymre deg. Men jeg tror ikke det er noe galt, for varselet er vel da friskt blod og at det er litt mengder. Jeg er sikker på at alt er fint:) Sender deg en klem:)

Xxxx for at alt er som det skal. Ring gjerne legen for din egen del :-)

Ok, tror kanskje det er lurt å ringe legen uansett om det ikke blir nå mer brunt utflod også..Som dere sier, slik at jeg slipper å bekymre meg.
Har jo vært igjennom en SA i uke 19, uten at jeg viste at jeg var gravid. Hadde blødning i uke 9 da også, og fikk beskjed etter ul i uke 9 at det var tomt. MEN hun tok ganske feil.. Så stresser litt mer denne gangen..
Takk jenter :)

Ikke noe kjekt dette med noen form for farge ved toalettbesøk:) selv begynte jeg å blø friskt blod i uke 9 og det fortsatte med brun utflod, sliter faktisk fortsatt med brun utflod innimellom... Var på ul i uke 9 og da stod alt helt supert til med veslemini:) Fikk beskjed at det er helt normalt med småblødninger av friskt blod eller brunlig utflod:) så lenge det ikke var noen form for smerte eller i store mengder gikk i de aller fleste tilfeller helt fint med lille:) Med min nr 2 småblødde jeg faktisk gjennom hele sv.skapet:( men alt gikk bra:) Men om du ikke klarer å slappe av, er det nok best å ringe legen, for det er jo ikke så bra for verken deg eller lille dersom du er redd, urolig og stresset:-/ Det koster jo så lite bare å ta en tlf:) Masse masse lykke til iallefall, skal krysse fingrene for deg:) Så håper jeg du klarer å ha en god helg:)

Takk, håper at det var en ufarlig liten blødning her også da :) Har ikke hatt noe siden fredagsmorgen. Det var ikke mengder, heller ikke noe smerter.
Skal på ul 14.aug, så får vel klare å vente til da for å se om alt er bra :)

Håper du slipper mere bekymringer fremover!

Back
Topp