Redd..

Missmama

Andre møte med forumet
hei igjen alle sammen..

nå har jeg fått ømme bryster, vondt i magen og diare..er det vanlig med diare hvis man er gravid ?
har tatt to graviditetstester som viser to streker hvis man er gravid... går det an at man får to streker hvis man ikke er gravid? vil ikke bli så skuffa hvis jeg ikke er det...
jeg har tatt to stykker ( ikke samme dag ) og begge viser to streker men den ene i testfeltet viser svakere enn på den øverste streken... på begge testene..
jeg skal egentlig ha mensen om noen dager så jeg vet ikke...
har kjøpt en ny digitaltest men har ikke tatt den enda.... kjæresten min sa jeg burde vente noen dager og ikke bli for glad nå...

jeg er skikkelig redd jeg kommer til og bli skikkelig skuffet...

og er det veldig kjipt og røyke i begynnelsen? jeg har hørt at man ikke skal slutte på dagen... heller ta det over en liten tid...

vær så snill og svar noen...

klem

så bra, nå ble jeg litt letta siden jeg ikke spør familien min fordi jeg vil ikke gi noen forhåpninger til noen enda...

takk =)

Jeg vil bare si gratulerer, for det er nok ingen tvil! [:D]
Og diare/mageproblemer er nok ikke uvanlig, nei [:)]
Når det gjelder røyken så er jo det beste å klare å slutte helt. Men hvis man er veldig avhengig, så kan man ta det litt gradvis også. Så fosteret ikke tar skade ved at mor stresser. Men håper du klarer å kutte ut etterhvert [:)]

hehe jeg klarer fortsatt ikke helt og tro på det... men du gjør meg glad når du sier den ser positiv ut!!!!!!

takk <3

Hvis de strekene kom opp innen tiden, er du nok gravid ja [;)]
Men skjønner GODT følelsen man får med en gang..
Liveredd og glad på en gang...
Men dette ser jo veldig positivt ut[;)][;)][;)]

Men herlighet a, jente! Du er jo gravid!!! HURRA!![:D][:D]

her er det jo INGEN tvil!!!! du er GRAVID!!

Nå skjønte jeg hvor jeg skulle se!! [:)]

De testene er da positive! Gratulerer! Kan nok virke inn på magen og gi litt fordøyelsesproblemer ja! Tror det er heeelt normalt![:D]

hmm ingen mensen i dag.... litt blod i går men ingenting i dag... kanskje dette lover bra...
gleder meg til og se hva som skjer ...
i dag er jeg fast bestemt på og slutte og røyke.... da går vel alt mye bedre pluss at familien min hadde begynt å gråte av glede ! det hadde vært en fin presang og si til jul =)
[:)]

gleder meg enda mer til jul nå... og ønsker meg til jul at alt skal gå min ( vår ) vei.

takk til dere som har svart på mitt innlegg her ...
kjempesnilt!

håper alle dere også lykkes med spiren i magen <3

klem

Back
Topp