redd!Trådtittel...

2Solstråler

Flørter med forumet
da er jeg 8+4 i dag. vært glad og fornøyd i hele dag vurderete til og med å forrtelle noe til hans familie i dag under middag. glad vi lot det være for nå i kveld begynnte jeg å blø... fått beskjed om å holde sengen av legevakten og vente til tirsdag for å få ul! helt utholdelig!

:( Ønsker deg masse lykke til, håper du ser en sprell levende spire på UL!

Krysser for at det er helt uskyldig, og spiren spreller til deg på UL.

Huff:( Ønsker deg masse lykke til! Håper det er en helt ufarlig blødning!
Kan jo fortelle at jeg blødde litt i uke 8 med nr 2, og han blir nå 4år i mai ;)

tusen takk jenter! hjelper faktisk når en bare ligger her. blir legen på tirsdag ivertfall. må nok da vente på henvisning til ul om jeg ikke bestiller privat da.

Uff, fælt å bare gå og vente. Håper blødningen stopper og at alt er fint med den lille.

øyner et håp! blødningene er gått over til litt rosa urtflod på papiret når jeg er på do bare! jeg antar det hadde blødd mye mere om det er en sa. bestiller privat ul i morgen jeg! godt å kjenne håp.

Håper med deg!!! Krysser fingrene for at det går fint i morgen og at din går sett den lille spiren :)

alt var bra! hurra! bare fått beskjed om å lytte litt mere til kroppen min og ta det mere med ro. lettere sagt en gjort. hehe. hun mente jeg kansje var litt kortere på vei men skal tilbake tidlig neste uke for å forsikre meg om at ting err bra. føler meg litt hysterisk da men... hehe

så bra!!!!!! kjekt å lese gode nyheter her inne :)
senk skuldrene, slapp av og tenk på spiren ;) kos deg!

Back
Topp