Redd og nervøs..

1989mom

Flørter med forumet
I følge menstermin er jeg 10+5 i dag. Problemet er at jeg sitter med en konstant dårlig følelse.. Jeg har rett og slett mista trua på at det er en huleboer i magen. Har jo noen svangetskapstegn, men magefølelsen er ikke der:( Er det flere enn meg?

Uff, så vondt å ha det sånn... har du vurdert en tidlig ul?

huff! jeg håper du tar feil og alt er bra med lille nurket <3 kunne du ikke spurt jordmor om å prøve finne hjertet?

Alt er sikkert fint med den lille! Tror det er normalt å være usikkker, spesielt i disse tider hvor man googler alt mulig, og er på forum hvor mange skriver om abort osv.

Krysser fingre og tær for deg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Alt er sikkert fint med den lille! Tror det er normalt å være usikkker, spesielt i disse tider hvor man googler alt mulig, og er på forum hvor mange skriver om abort osv.

Krysser fingre og tær for deg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk! Trenger det nå:)

Er det din første?
jeg følte meg ikke gravid før det ble synlig med min førstemann, og da var jeg nærmete halvveis :)

Håper alt er bra i magen din :) men første følte jeg meg ikke gravid før bevegelsene begynte, og forsto det ikke helt før han lå i armene mine♡

håper at er bra i magen din :) Jeg har også vært å er litt bekymret men prøver å ikke tenke på det. jeg skal på ul til torsdag. :) Masse lykke til til deg :D:D

Back
Topp