Redd og irritert

Marihøne9

Glad i forumet
Har mistet 3 ganger å er denne uken det pleier å gå galt (uke 6).. men har ikke merket noe før uke 9! Jeg har ingen symptomer, å blir jo veldig stressa :(

På toppen av alt så har jeg funnet ut at søstera mi er blitt gravid, hun er 1 mnd lengre på vei enn meg! Hun maser om alle symptomene sine hele tiden, noe så bare gjør meg mer stressa!!!
Jeg kan ærlig si at jeg ble langt i fra glad når hun fortalte det, tenkt om jeg mister igjen å må se på hun som gravid i mange måneder! Den kommer til å svi :( får også beskjed om å slappe av! Men hallo?! Dette er hennes 3 svangerskap, uplanlagt å hun har aldri opplevd en sa.. hun kan umulig forstå hvordan jeg har det!

Hele familien min vet om alt vi har vært gjennom, men nå føler jeg alt fokuset er på søstera mi.. "stakkars, hun er kvalm" "du skal være glad du ikke er dårlig" men, jeg vil jo bli dårlig!! Da hadde jeg roet meg ned å følt meg gravid.

Vi fikk tette barn forige gang også, hun fikk før meg selv om vi prøvde i flere mnd. Folk sa at jeg alltid fulgte hennes fotspor! Å folk begynner vell å prate igjen nå[emoji848] dette er mitt 3 svangerskap bare i år!

Sorry, langt innlegg! Men måtte få det ut[emoji22]

Skjønner at det må være veldig tungt:( Har du prøvd å fortelle søstra di dette?
Kanskje det hadde vert godt å trukket seg litt tilbake nå disse første ukene?

Men i bunn og igrunn så gjelder det å bare lukke ørene:Heartred

Får du tettere oppfølging nå som du har mistet så mange ganger?

Skjønner at det må være veldig tungt:( Har du prøvd å fortelle søstra di dette?
Kanskje det hadde vert godt å trukket seg litt tilbake nå disse første ukene?

Men i bunn og igrunn så gjelder det å bare lukke ørene:Heartred

Får du tettere oppfølging nå som du har mistet så mange ganger?

Har prøvd å snakke med henne, men hu klager forsatt like mye over hvor dårlig hun er, å at jeg må tenke positivt å bla bla bla...

Blir nokk til at jeg trekker meg litt tilbake, det gjør jeg ofte! Hun er alltid i fokus uansett hva! Treffer jeg på folk, så spør de meg hvordan det går med henne! Å ikke meg. Den eneste gangen jeg fAktisk var litt i fokus var når jeg var gravid med dattera mi. Men nå har jo ikke min graviditet noe å si, er jo henne som er i fokus! IGJEN. Føler meg egoistisk nå, men begynner å bli lei.. alle syns så synd på ho pga kvalmen, men kan vell si at jeg har vært gjennom mer dritt enn den kvalmen det!

Fastlegen har sendt henvisning til ul, men den blir sikkert avvist som forige gang! Så ikke noe ekstra oppfølging desverre..[emoji22]

Har prøvd å snakke med henne, men hu klager forsatt like mye over hvor dårlig hun er, å at jeg må tenke positivt å bla bla bla...

Blir nokk til at jeg trekker meg litt tilbake, det gjør jeg ofte! Hun er alltid i fokus uansett hva! Treffer jeg på folk, så spør de meg hvordan det går med henne! Å ikke meg. Den eneste gangen jeg fAktisk var litt i fokus var når jeg var gravid med dattera mi. Men nå har jo ikke min graviditet noe å si, er jo henne som er i fokus! IGJEN. Føler meg egoistisk nå, men begynner å bli lei.. alle syns så synd på ho pga kvalmen, men kan vell si at jeg har vært gjennom mer dritt enn den kvalmen det!

Fastlegen har sendt henvisning til ul, men den blir sikkert avvist som forige gang! Så ikke noe ekstra oppfølging desverre..[emoji22]

Håper virkelig ikke den blir avvist:(

Skjønner deg veldig godt om du trekker deg tilbake. Noen mennesker stjeler mer energi enn de tilfører. Og da er det ikke bare enkelt å være rundt de. Spesielt når en kanskje har det tungt slik som du har nå.
Sender deg en stor klem, og håper du har noen fantastiske venninner rundt deg.

Håper virkelig ikke den blir avvist:(

Skjønner deg veldig godt om du trekker deg tilbake. Noen mennesker stjeler mer energi enn de tilfører. Og da er det ikke bare enkelt å være rundt de. Spesielt når en kanskje har det tungt slik som du har nå.
Sender deg en stor klem, og håper du har noen fantastiske venninner rundt deg.

Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️ har noen gode venner som stiller opp, men pga flytting så ser jeg de sjeldent..[emoji22] men håper ting ordner seg snart[emoji173]️

Sender masse sympati din vei, skjønner åssen du har det! Ikke ha dårlig samvittighet for å virke ego, det er helt naturlig at du føler det du føler. Hadde gjort det samme! Og hvis det er noen trøst sleit jeg med de samme tankene med tanke på manglende symptomer og hadde nesten slått meg til ro med jeg hadde hatt en ma. Men var på ultralyd og fikk bekreftet at det er liv der! Så det trenger ikke være dårlig nytt at du ikke har så mange symptomer :Heartred

Sender masse sympati din vei, skjønner åssen du har det! Ikke ha dårlig samvittighet for å virke ego, det er helt naturlig at du føler det du føler. Hadde gjort det samme! Og hvis det er noen trøst sleit jeg med de samme tankene med tanke på manglende symptomer og hadde nesten slått meg til ro med jeg hadde hatt en ma. Men var på ultralyd og fikk bekreftet at det er liv der! Så det trenger ikke være dårlig nytt at du ikke har så mange symptomer :Heartred

Tusen takk[emoji173]️ var og tok ny hcg prøve i dag, måtte roe meg litt ned! Får ikke svar før torsdag, men håper på et positivt svar[emoji173]️

Back
Topp