Redd og glad

JanuaryJones

Blir kjent med forumet
Første graviditet etter tidlig SA(uke 7) i oktober, har ingen barn fra før. Nå som jeg har fått to streker klarer jeg liksom ikke å glede meg på samme måte. Nå er jeg bare så redd for at det skal skje igjen. Prøver å ikke stresse og tenke på det, men det er nærmest umulig. Har vært prøvere siden juli og er veldig klare. Uff. Vil jo bare at den skal holde seg der i 8mnd til. Noen andre som kjenner seg igjen?
 
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Har hatt to tidlige SA (uke 5 og uke 7) og er nå gravid igjen (9+1 idag), men jeg prøver å tenke positive tanker og at det som skjer det skjer. Her og nå er jeg gravid og skal prøve å nyte det så godt jeg kan! Tenk positive tanker! Det er vanskelig, og lettere sagt enn gjort men det må være bedre enn å gå rundt og være negativ hele svangerskapet fordi at det muligens KAN gå galt. Vi får prøve å tenke at dette er en ny begynnelse og et helt nytt svangerskap, og det er ingenting som tilsier at det skal gå galt en gang til :)

lykke til, håper det blir lettere å glede seg etterhvert <3
 
Skjønner akkurat hva du sier... Sist mista jeg I uke 16 :( Så tror ikke jeg kommer til å klare å slappe ordentlig av før etter den ordinære ultralyden. Akkurat nå er jeg litt likegyldig til hele opplegget, men tror det er kroppens måte å forsvare seg på.

Skal sies at jeg egentlig er kjempespent på denne graviditeten, men jeg kommer nok dessverre til å vente lenge med å slippe den store jubelen løs.
 
Skjønner deg godt. Sa i februar uke 5+4, og kjemisk mars uke 4+5. Er livredd for at det skjer i gjenn, men må bare prøve å slappe av. Sender deg en god klem <3
 
Skjønner deg veldig godt! Måtte avbryte i uke 21 og hadde en SA i uke 8. Så er veldig veldig redd...
Prøver å tenke at det ikke hjelper å tenke negativt. Positive tanker er alt som skal få slippe inn i hode mitt !! :)

Gratulerer<3
 
Takk for alle fine svar! Vi får bare prøve å slappe av og opprettholde positive tanker. Krysser fingrene for oss alle sammen. <3
 
Skjønner at du er engstelig, men prøv å ikke bekymre deg, da blir alt bare værre.
Kanskje du kan få dratt på en tidlig ultralyd?
Gratulerer så mye med spiren :)
 
Gratulerer så mye! Frøet klamrer seg nok fast! :)
 
Back
Topp