Redd og engstelig:(

Tessa89

Glad i forumet
Åå skulle ønske at dette med å gå gravid ikke hadde så mye bekymringer med seg i bagasjen:( blir gal! Nå sitter jeg å er redd fordi jeg har de samme smertene som jeg hadde sist jeg hadde en kjemisk:( mensen smerter og vondt i korsryggen! Blør ikke. Klarer ikke å slappe av å tenke på noe annet.

Viss noen har tips på hvordan jeg kan slappe av og tenke på noe annet, så tar jeg imot dette med stor takk❤️

Hei! Stor klem til deg! Jeg skjønner godt bekymringene dine! Bekymrer meg selv grønn daglig;) Kanskje en tidlig ul kunne hjelpe? Mensmurringer er vanlig også ved helt vanlige svangerskap. Selv synes jeg det hjelper litt å lese statistikker - de er på vår side :)

Hei! Stor klem til deg! Jeg skjønner godt bekymringene dine! Bekymrer meg selv grønn daglig;) Kanskje en tidlig ul kunne hjelpe? Mensmurringer er vanlig også ved helt vanlige svangerskap. Selv synes jeg det hjelper litt å lese statistikker - de er på vår side :)
Tusen takk! Ja jeg blir gal:( googler masse! Ser at det er veldig vanlig med menssmerter i svangerskapet, men blir jo alikevell redd.
Ja hadde tenkt å ta tidlig ul, men hvor tidlig kan jeg det??
Tusen takk for råd. Skal gå inn å se:)

Uff, det er ikke greit å være så bekymret. Jeg har selv vært svært bekymret de siste to ukene grunnet symptomer som ble borte. Men ul i dag viste et bankende hjerte, og gjett om jeg ble lettet! Så kanskje en tidlig ul kan hjelpe deg?

Tusen takk! Ja jeg blir gal:( googler masse! Ser at det er veldig vanlig med menssmerter i svangerskapet, men blir jo alikevell redd.

Jeg skal ha når jeg er 8+3, da kan de se godt. Men mange som tar før, men lurt å vente til uke 6/7 så du får sett hjerteslag:)

Jeg var 6+4 og så et bankende hjerte :-)

Tusen takk for gode ord❤️ jeg ringer volvat til mandag å hører hva de anbefaller! Er roligere nå:) blør ikke og ikke vondt akkurat nå

Back
Topp