Redd og bekymret.

Tina pusen

Gift med forumet
Jeg er livredd nå.

Sist ble jeg lagt inn med premature rier i uke 30 sist, å dem klarte å stoppe det.

Nå sitter jeg her da, med skikkelige mens smerter å stikkninger nedentil :/

Er dette normalt eller bør jeg være obs nå?????

Jeg syns du skal ringe føden, spesielt hvis det ligner slik du hadde med førstemann..!

Jeg syns du skal ringe føden, spesielt hvis det ligner slik du hadde med førstemann..!

Er det jeg er så usikker på. Me er dem var mer intense da asså. hmmm.

Vente å se ann kanskje det gir seg utover kvelden, åsså tar jeg kontakt med fødepol i morgen,.
For DETTE Liker jeg ikke, er jo bare 19 uker. .

huff :/ håper på det beste for deg. sender en god og varm trøste klem <3

Håper det er helt uskyldig og går fort over. Ikke nøl med å ringe, heller en gang for mye!
Stor klem.

Huff.
Det skader jo uansett ikke å ringe føden og forklare.
Jeg har slikke stikkninger jeg også, emn ikke mensmurringer (tror jeg, vet ikke hva det er :p)
Snakket med en kompis av meg som er ambulansesjåfør og jobber på AMK-sentralen her.
Han mente det bare var livmora som strekker seg.
Men om jeg fremdelesr var urolig så kunne jeg ringe føden og snakke med dem der :)

Jeg ville absolutt ringt for å være sikker,når det var sånn med førstemann.
Dvs,jeg syns det er veldig lurt av deg å ringe og syns du bør det,men jeg hadde sikkert følt at jeg maste hvis det var meg. Men det er jo bare tull,for de er der for å hjelpe oss som er gravide og bekymra.

Ring heller en gang for mye :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Dere er søte jenter <3

HELDIGVIS Roet det seg, når jeg fikk satt meg ned å slappet av en stund.
Ville jo trodd det er voksesmerter ol.

Men sremmer meg bare pga det som skjedde sist. jeg har ikke ringt,
Så krysser fingre for at dette holder seg roig frem til jeg skal til legen 23, å fødepol den 13 feb. da skal jeg ta det opp med dem, at jeg er veldig redd for at det skal skje igjen..

Tusen takk for hjelpende ord å klemmer <3

Back
Topp