Redd nå, hjelp noen?:/

Engel

Forelsket i forumet

Var hos legen i går å hadde vanlig svangerskapskontroll. Tok de vanlige blodprøvene + hcg. Lege kontoret mitt stenger kl 15.00 såg de hadde ringt nå kl 16.00. Hva tror dere de vil?

Trodde ikke legen ringte hjem hvis det ikke var noe alvorlig? Huff, får ikke tak i han og nå blir jeg jo helt dårlig:( 

Pleier legen å ringe hjem for hcg? Trodde en måtte ringe selv for å høre?

Sist de ringte meg ville de at jeg skulle møte fastende med ny urin dagen etter klokka 08.00. Siden de hadde funnet laukosytter eller hva det heter. Men prøven dagen etter var fin og blodprosenten også

trur ikke det må være noe alvorlig, legen her kan ringe hvis de lurer på noe eller skal gi en beskjed og da ringer de som regel etter kontoret eer stengt

Har opplevd at de har ringt for å fortelle at alt er i orden. Slik at jeg skulle slippe å bekymre meg. Håper det er det de vil fortelle deg og :)

Hvis det hadde vært noe alvorlig ville jeg tro de hadde ringt flere ganger, eller i det minste vært tilgjengelig på tlf. Håper alt er bra :)

Ikke uroe deg. De hadde prøvd til de fikk tak i deg om det var noe galt. Leger og de som tar prøver har ofte kontortid til 6-7 tiden på kvelden. Ikke uvanlig å få telefoner om prøvesvar sent på dag :)

her så er det ofte at legen ringer opp etter stenge tid hvis det er noe spes som om de vil ha esktra prøver eller noe

Som idag så ringte legen opp kle 18.15 for å høre om guttungen. Gubben hadde fått beskjed at de skulle ringe i lunsjen så har gått å ventet på tlf i helle dag og ikke turt å dra noe sted tilfelle de skulle ha inn guttungen

Håper virkelig det ikke er noe farlig Håper jammen jeg kommer til å få sove i natt:/

Helt sikkert ingenting, legen ringer vel som regel etter stengetid, før stengetid har dem jo pasienter.....

Back
Topp