Redd, mistet symptomer!

Mylva

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Sommerfuglene
Sikkert bare hysterisk... Men idag og i går har jeg plutselig fått masse energi, vasket huset og vært og trent!! Eneste symptom er at jeg er litt øm i brystene! Hvor ble trøttheten av!? Jeg tenker jo mitt.. Jeg har en missed abortion.. Eller noe.. Vet ikke hvor langt jeg er på vei. Tror jeg er i 6 uke. Fått UL 18 juli... Er så redd og spent....

Sikkert bare hysterisk... Men idag og i går har jeg plutselig fått masse energi, vasket huset og vært og trent!! Eneste symptom er at jeg er litt øm i brystene! Hvor ble trøttheten av!? Jeg tenker jo mitt.. Jeg har en missed abortion.. Eller noe.. Vet ikke hvor langt jeg er på vei. Tror jeg er i 6 uke. Fått UL 18 juli... Er så redd og spent....

Sniker fra oktober:) sånn har jeg hatt det dette svangerskapet også(kanskje pga jentebaby?), dagene er så utrolig forskjellige! Du er så kort på vei at symptomene behøver ikke være der konstant :D Dette ordner seg veit du:) pust med magan!! :p gratulerer så mye med baby:)

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Tuuuusen takk for tilbakemelding !! Du beroliget meg litt nå <3

Sånn hadde jeg det også i starten, sto plutselig å vaska i dusjen med en tannbørste :P Men trøttheten kom tilbake igjen! Ingen grunn til bekymring ;)

<3 he he he <3 så deilig å lese at flere har det sånn <3

har det sånn selv. hadde en helt grei dag på jobb i går, men idag når jeg kom hjem sovnet jeg nærmest før jeg traff soffaen. og enkelte ting smaker metall synes jeg

Back
Topp