redd...kul i puppen!!

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
For 2-3 mnd sia så fikk eg brystbetennelse (ja, i svangerskapet) og puppen har etter det vert veldig hard og vond.. har prøvd å massere, prøvd varm dusj, prøvd amming men ingenting hjelper.. (ammar ikkje lenger no, da det ikkje fungerte for oss)

Men, i gårkveld låg eg i senga og kjente litt etter på den harde puppen.. og på undersida av puppen har eg plutselig fått ein stor kul! Den har ikkje vert der før!

Noken som kan berolige meg og sei at det ikkje er farlig??? evt veit kva det kan vere??
Har brystkreft i familien, så blir ganske redd av sånt..[:(]

Ikke greie på sånt.
Men dytter for deg [:)]

Jeg vet ikke hva jeg skal si [&o]
Men, mest sannsynlig så er det nok bare en kjertel, men om det er brystkreft i familien så ville jeg skjekket det med engang!

LYKKE TIL !

ORIGINAL: engle_mamma

det kan ikke være en hoven melkekjertel/kjertel da?

vet dessverre ikke hva det kan være, er den vond og bevegelig?
det skal ha noe og si, men jeg vet ikke hva den skal være om det ikke er no, men ville heller tatt en liten telefon til legen og sjekket det ut enn og gå og bekymre meg, så ring og få en time[;)]

masse lykke til, det er nok ikke no galt skal du se[;)]

Jo, har tenkt på det, men det virkar som at melka er vekke, for lekker ingenting..

Den er ikkje vond, nei.. men litt bevegelig..

ringte legen no.. og fikk ein time halv 1.. [:)]

Takk![:)]

ORIGINAL: Marti9

Jeg vet ikke hva jeg skal si [&o]
Men, mest sannsynlig så er det nok bare en kjertel, men om det er brystkreft i familien så ville jeg skjekket det med engang!

LYKKE TIL !

Ringte legen og fikk meg ein time halv 1..
nesten redd for å reise..[:(]

takk[:)]

Det kan være hoven melkekjertel eller forkalkning f.eks. Opplevde det samme selv for to år siden. Ble sendt på sykehuset for mammografi og celleprøve. Hos meg var det heldigvis bare forkalkning av gammelt arrvev. Få det sjekket ut du, og selv om en blir kanonnervøs av slikt, så prøv å trøst deg med at det i de fleste tilfeller er noe helt ufarlig

Back
Topp