Anili
Forelsket i forumet
Så frustrert og lei meg nå. Skrev innlegg tidligere om at jeg var bekymret for at jeg ikke fikk 3+ på digital, er nå 5+4. Tok blodprøve i går, og fikk svar nå i dag at HCG var på 881. Ut fra de tabellene jeg har sett, og annen googling, virker dette å være veldig lavt! Skal ta ny prøve i morgen for å se stigning, men jeg er kjemperedd nå
Det som bekymrer meg mest er at jeg fikk tidlig utslag på testene, og de ble raskt sterke. Jeg vet også når EL var siden jeg tok eggløsningstester. Det dårlige tallet kan dermed ikke forklares med sen EL eller at HCG-produksjonen kom sent i gang....virker som om det skjøt fart fra starten men nå har bremset opp.
Får nok ikke svar før tidligst torsdag, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb imens, vil bare gråte nå...
Det som bekymrer meg mest er at jeg fikk tidlig utslag på testene, og de ble raskt sterke. Jeg vet også når EL var siden jeg tok eggløsningstester. Det dårlige tallet kan dermed ikke forklares med sen EL eller at HCG-produksjonen kom sent i gang....virker som om det skjøt fart fra starten men nå har bremset opp.
Får nok ikke svar før tidligst torsdag, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb imens, vil bare gråte nå...
Skal prøve det jeg kan nå å tenke positivt frem til vi vet mer. Vil så inderlig gjerne ha denne lille krabaten...