Redd jeg mister...

Anili

Forelsket i forumet
Så frustrert og lei meg nå. Skrev innlegg tidligere om at jeg var bekymret for at jeg ikke fikk 3+ på digital, er nå 5+4. Tok blodprøve i går, og fikk svar nå i dag at HCG var på 881. Ut fra de tabellene jeg har sett, og annen googling, virker dette å være veldig lavt! Skal ta ny prøve i morgen for å se stigning, men jeg er kjemperedd nå:(

Det som bekymrer meg mest er at jeg fikk tidlig utslag på testene, og de ble raskt sterke. Jeg vet også når EL var siden jeg tok eggløsningstester. Det dårlige tallet kan dermed ikke forklares med sen EL eller at HCG-produksjonen kom sent i gang....virker som om det skjøt fart fra starten men nå har bremset opp.

Får nok ikke svar før tidligst torsdag, skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb imens, vil bare gråte nå...

Så leit å lese at du har det sånn :( Er kanskje greit med egenmelding frem til du får svaret? Ta vare på deg selv, sender deg gode tanker <3

Så dumt at du er redd og lei deg :(
Men det trenger jo ikke bety noe galt, har hørt at det kan skje at hcg stopper opp litt, så lenge det ikke synker, det pleier å synke veldig fort når man har mistet, jeg mistet 5+0 og da viste testen 2-3 før jeg begynte å blø og dagen etter viste den 1-2 og så var testene helt blanke.

Men tror jeg hadde tatt meg noen sykedager og tenkt på meg selv hvis jeg hadde vært i din situasjon, men jeg tror at det kommer til å gå bra :-)
Men vet at det er forferdelig å føle at noe er galt å sitte å vente på svar, klarer ikke å fungere som normalt.

Klem til deg❤

Forstår det er innmari vanskelig å være på jobb, men kanskje det er lurt med de timene hvor du tvinges til å tenke på noe annet?

Krysser fingrene for deg! Om mulig ville jeg forklart at det er viktig for deg at du får prøvesvarene så fort som mulig.

Krysser fingrene <3

Jeg vet ikke om det hjelper men min hcg lå på 8-900 når jeg var 7 uker !! Jeg var så bekymret da jeg har hatt en sa og en missed ab. Nå jar jeg ei nydelig prinsesse på 8 mnd . Trur det beste du kan gjøre er og finne roen jeg er gravid igjen nå 6+0 jeg kjenner enda redselen men gjør alt for og få dagene til og gå og et tips er og ikke henger deg opp i disse målingene da alt er så inviduelt! ")

Huff, ikke noe gøy! Krysser fingrene og håper det bare blir med bekymringen!

Hormoner er det ihvertfall i kroppen, kom en liten tåre her av alle koselige lykkønskninger:shy: Skal prøve det jeg kan nå å tenke positivt frem til vi vet mer. Vil så inderlig gjerne ha denne lille krabaten...

Jeg vet ikke om det hjelper men min hcg lå på 8-900 når jeg var 7 uker !! Jeg var så bekymret da jeg har hatt en sa og en missed ab. Nå jar jeg ei nydelig prinsesse på 8 mnd . Trur det beste du kan gjøre er og finne roen jeg er gravid igjen nå 6+0 jeg kjenner enda redselen men gjør alt for og få dagene til og gå og et tips er og ikke henger deg opp i disse målingene da alt er så inviduelt! ")
Det hjalp veldig! Godt å høre at det er mulig at alt er i orden selv med lave verdier, da fatter jeg et lite håp selv:)

Krysser fingrene for deg!!:)

Selv mistet jeg 5+0. Dagen før jeg mistet fikk jeg vare 1-2 på cb digital og begynte ane ugler i mosen. 2 dager etterpå fikk jeg "ikke gravid", så det gikk veldig fort ned... Synes ikke det høres så lavt ut med dine verdier jeg :-) håper på det beste!

Da har jeg fått svaret på den andre prøven- den var på 1300. Vet ikke hva jeg skal tenke, den har jo steget, men kun fra 880 til 1300, ingen dobling akkurat. Hun skulle få legen til å ringe meg i morgen. Dette tar livet av meg....:(

Da har jeg fått svaret på den andre prøven- den var på 1300. Vet ikke hva jeg skal tenke, den har jo steget, men kun fra 880 til 1300, ingen dobling akkurat. Hun skulle få legen til å ringe meg i morgen. Dette tar livet av meg....:(

Men det har jo hvertfall steget, har hørt og opplevd at når man mister så halveres hcg nivået i løpet av 48 timer, og jeg synes jo at ditt hcg nivå har steget en del :-)

Håper virkelig at du får gode nyheter imorgen og at alt ordner seg for deg :-)
Krysser fingrene for deg ❤

Uffda, hvor mange timer var det imellom de to blodprøvene? :)
48 timer akkurat. Regnet litt på det, med denne farten er det ikke engang en dobling på 3 døgn...Ganske redd nå, dette ser ikke bra ut. Håper bare det ikke er en graviditet utenfor livmor- har lest at det kan være et sannsynlig scenario ved lave og tregt stigende HCG-verdier.

Back
Topp