Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

hadde en ma i marsKrysser fingrene her også. Har du hatt en SA før?

kommer akkurat fra legen og han trodde ut i fra det jeg forklarte at jeg hadde en pågående abort. Men fikk målt HCG i dag og skal tilbake på mandagen for en ny måling. Håper så at det skal gå bra,men må vel bare innse at løpet er kjørt. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å beholde et barn.![]()

ja, kan hende..får ta kontakt med legen tidlig hvis jeg blir eller NÅR jeg blir gravid igjen.Uff, så tristkanskje du kan få resept på progesteron til neste gang og at det kan hjelpe
![]()
ja, kan hende..får ta kontakt med legen tidlig hvis jeg blir eller NÅR jeg blir gravid igjen.

tusen takkKrysser alt jeg har for deg![]()

Skulle egentlig ønske at svangerskapsomsorgen her til lands hadde vært mye bedre enn hva den er. Man er liksom overlatt til seg selv de første ukene av svangerskapet som er de mest sårbare ukene. Skulle ønske for alle at det hadde vært vanlig med oppfølging av hcg og ultralyd fra tidlig i svangerskapet og under hver kontroll, slik som det er i andre land..det er jeg veldig enig i. å at det burde bli obligatorisk med ultralyd i uke 12 også. Man går jo rundt å er konstant nervøs for å miste. ( i allefall er jeg det).Føler så veldig med degSkulle egentlig ønske at svangerskapsomsorgen her til lands hadde vært mye bedre enn hva den er. Man er liksom overlatt til seg selv de første ukene av svangerskapet som er de mest sårbare ukene. Skulle ønske for alle at det hadde vært vanlig med oppfølging av hcg og ultralyd fra tidlig i svangerskapet og under hver kontroll, slik som det er i andre land..
Ja man går rundt og er nervøs i nesten tre mnd, det er veldig lenge! Jeg har også vært gjennom MA oppdaget i uke 13, og blødd i begge fullgåtte svangerskap. Men alikevel har man ingen krav på mer oppfølging. Synes det er ganske drøyt sånn egentlig. Håper for din del at blødningene er uskyldig og at det går bradet er jeg veldig enig i. å at det burde bli obligatorisk med ultralyd i uke 12 også. Man går jo rundt å er konstant nervøs for å miste. ( i allefall er jeg det).
Synes det er så rart at jeg ikke har noe smerter, men de kommer kanskje etterhvert..
Her er det motsatt i dag. Masse menssmerter og litt stikninger oppi skjeden på en måte, men blør ikke..håper ikke du også mister..at det bare er livmoren som strekker seg. har blødd masse nå I kveld så er innforstått med at jeg har mistet nå..tror ikke det er noe håp igjen. nå håper jeg bare at vi kan starte på igjen, å satser på at spiren sitter like raskt som nåJa man går rundt og er nervøs i nesten tre mnd, det er veldig lenge! Jeg har også vært gjennom MA oppdaget i uke 13, og blødd i begge fullgåtte svangerskap. Men alikevel har man ingen krav på mer oppfølging. Synes det er ganske drøyt sånn egentlig. Håper for din del at blødningene er uskyldig og at det går braHer er det motsatt i dag. Masse menssmerter og litt stikninger oppi skjeden på en måte, men blør ikke..

sant det, men nå er det så masse som om at jeg har mensen..hvis det er liv nå så må det være et mirakel. Trodde alt var i orden sist gang jeg mistet..ingen blødning da og da var jeg 15+6 og den var estimert til uke 13..ble oppdaget på rutinekontroll.Noen blør masse og det går bra, andre merker ingenting før OUL, jeg kom på TUL i uke 11 og trodde alt var bra, men hadde mistet rundt uke 7 (like langt som jeg er nå :-() men da hadde jeg ikke blødd en dråpe, så kan selvsagt gå begge veier![]()
Samme skjedde med meg på lørdagen, var 6+2, var hos legen for å måle hcg, den var på 48 og en svak strek på gravidistesten. Så veldig spent, men tror jeg mistet. Føler med deg <3 det ordner deg til slutt!Var nettopp på toalettet og da blødde jeg masse. Er redd for at jeg har mistet min lille skatt. Er bare 4+2, men er så ufattelig trist allikevel. Skal ta kontakt med legen for å få målt hcg,men er redd det ikke er nødvendig![]()
sant det, men nå er det så masse som om at jeg har mensen..hvis det er liv nå så må det være et mirakel. Trodde alt var i orden sist gang jeg mistet..ingen blødning da og da var jeg 15+6 og den var estimert til uke 13..ble oppdaget på rutinekontroll.