redd i dag jeg...

sol vil bli mamma

Gift med forumet
er så redd..føler at noe er galt..med spiren..tenk om jeg mister.tenk om ....uff..sitter her å gråter..
vil ikke miste spiren igjen...hadde en sa i 2008...

men skal jo til legen til uka...
føler jeg trenger legen til å bekrefte svangerskapet nå..

dette skal gå bra, men er nok normalt å tenke litt sånn siden du har mistet før. Men dette skal gå bra[:D] sender deg en god klem

Ååå jeg føler så innmari med deg.. Sitter på jobb og er livredd selv, kjenner etter om noe er galt og da kjenner man jo smerter og rare ting overalt såklart.. Psyken er noe dritt!

Husk at det som regel går bra, og om det går galt så er det fordi noe er galt med fosteret.. Og om det går galt, så vet vi iallefall at vi KAN bli gravide, ikke sant? Det er jo en trøst.. Men vi krysser fingre og tær for at alt er i orden [:)]

Stor trøste-klem til deg!

vi hadde sex i går kveld..fikk litt vondt etterpå..så derfor er jeg litt engstelig også..blir iallefall ikke noe sex på enstund...

Ikke noe godt å sitte med den følelsen der.
Jeg tenker litt sånn at det ikke hjelper å være så bekymret for om spira ikke vil bli så er ikke det noe jeg får gjort med det.
Vet det er lettere sagt enn gjort, for vi gravide er veldig flinke til å bekymre oss.

Håper virkelig spira de har tenkt til å holde seg inni magen din i mange mnd til[:)]

Klem[:)]

Det skjønner jeg du er redd for, siden dere har prøvd så lenge!
Men tror spira har godt av at du enker positivt:)
Hva med å bestille en tidlig ul privat? Feks i uke 6-7 så du kan se at hjertet slår?[:)]

skal å ta hcg prøve i morgen..tror det vil hjelpe meg litt jeg..så nervøs og redd for at ikke alt er som det skal...

ORIGINAL: Sol skal bli mamma

skal å ta hcg prøve i morgen..tror det vil hjelpe meg litt jeg..så nervøs og redd for at ikke alt er som det skal...

Alt går bra sol... [;)] tenk positivt [:)] Sender deg bjørneklemm

Flott at du får sjekket deg hos legen, det hjelper helt sikkert et bekymret gravid-hjerte :)

det går så bra kjære deg. Men helt normalt å tenke og føle det sånn noen ganger, men bare legg det bort å prøv å tenk positivt og tenk på alt du kan glede deg til.

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Ikke noe godt å sitte med den følelsen der.
Jeg tenker litt sånn at det ikke hjelper å være så bekymret for om spira ikke vil bli så er ikke det noe jeg får gjort med det.
Vet det er lettere sagt enn gjort, for vi gravide er veldig flinke til å bekymre oss.

Håper virkelig spira de har tenkt til å holde seg inni magen din i mange mnd til[:)]

Klem[:)]

signerer denne, det går nok bra, håper det roer seg litt når du har vært hos legen til uka[:D]

Det går nok fint Jeg tror de fleste har en god del bekymringer underveis, men dette går jo stort sett fint... Hold motet oppe, og kos deg med at du faktisk ER gravid! Det kunne jo ikke vært bedre enn det!

Back
Topp