Redd for vaskemaskinen

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
Og det er ikke lille R nei.
JEG er redd for vaskemaskinen. Synes det er skikkelig skummelt å gå inn på vaskerommet når den sentrifugerer. Lurer på om jeg har noen traumer fra barndommen jeg har fortrengt... [8|]
[8D][8D]

[8|]Det var en merkelig fobi...

Har det alltid vært slik?

Må innrømme jeg sitter og ler her for meg selv, men må være litt slitsomt også da[8|][8|]

ORIGINAL: CHICKA©

[8|]Det var en merkelig fobi...

Har det alltid vært slik?

Må innrømme jeg sitter og ler her for meg selv, men må være litt slitsomt også da[8|][8|]

Jeg tror det alltid har vært sånn ja. Hihi. Er redd for at vaskemaskinen skal komme hoppende mot meg, evt velte. Den er nemlig ikke helt til å stole på. En gang hoppet den en hel meter før jeg fikk skrudd den av [8|].

Og bare le. Jeg ser det komiske i det selv [:D][:D] Og vil ikke påstå at det er så veldig slitsomt. Jeg holder meg bare ute av vaskerommet til vaskemaskinen er ferdig. Hehe.

Men hadd jo håpet at det var flere som meg da [&o]
Hehe

Vi er ganske mange skruller her da så at du møter likesinnede er ikke usannsynlig!

Du får lage en kontaktannonnse på Generell!

ORIGINAL: CHICKA©

Vi er ganske mange skruller her da så at du møter likesinnede er ikke usannsynlig!

Du får lage en kontaktannonnse på Generell!

Hehe. DER finner jeg garantert noen! For værre skruller skal du lete lenge etter!

aaaaaaaaaahahahahahahahaha.

ser det for meg. En litt engstelig Kickie uten for vaskeromsdøren, og en vaskemaskin som står på vaskerommet og durer og bare venter på å angripe[8D] ALDRI SNU RYGGEN TIL, FOR DA ER DU SOLGT[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

ser det for meg. En litt engstelig Kickie uten for vaskeromsdøren, og en vaskemaskin som står på vaskerommet og durer og bare venter på å angripe[8D] ALDRI SNU RYGGEN TIL, FOR DA ER DU SOLGT[:D]

Men det er faktisk sånn det er. Snur ALDRI ryggen til vaskemaskinen når den sentrifugerer...
huff, nå føler jeg meg ihvertfall sprø

En gang jeg sto i dusjen på vaskerommet, kom vaskemaskina mot meg! Den gamle "hoppet" litt da den sentrifugerte, også hadde den ingen sånne knotter under..Det var dritskummelt [8D]

Den neste norske skrekkfilmen dette

hehe du er ikke heeelt alene... [8D]
jeg har oxo litt små angst for vaskemaskinen når den står på for fullt...
jeg er redd den skal eksplodere jeg da[:-]

ORIGINAL: lima87

Åh, lima! Min tvillingsjel! Ja, sant det høres ut som om den skal gå i luften hvert øyeblikk?!

ORIGINAL: Kickie

ORIGINAL: lima87

Åh, lima! Min tvillingsjel! Ja, sant det høres ut som om den skal gå i luften hvert øyeblikk?!

Skulle du ikke vatret opp den maskinen litt...ustabilt ståsted skaper jo vibrasjoner som bråker for j*****

ORIGINAL: undrendeigjen

Den neste norske skrekkfilmen dette

Med Kickie som hovedrolle innehaver[8D][:D]

Bare til å begynne på manuset Kickie. Jeg kommer på premiæren[:D]

men du, det minner meg om den første home alone filmen. Bare at han er redd for ovnen i kjelleren da. Men den kom jo mot han og skulle ta han, så ikke helt ulikt heller

haha
der har vi forklaringen damer!
jeg er redd for maskinen...
derfor klærne blir liggenes der så lenge etter de er ferdige.... [:D]

ORIGINAL: undrendeigjen
Skulle du ikke vatret opp den maskinen litt...ustabilt ståsted skaper jo vibrasjoner som bråker for j*****

Har vatret den FLERE ganger! Men den står faktisk i vater! Den lever sitt eget liv, gjør den! Står på myke gummiknotter gjør den og!

sånn er vår maskin å.
drittmaskin
skal aldri mer ha UPO!

Hehe... Aldri hørt om å være redd for den[;)] Men er jo sant at det høres ut som den skal lette.. Har tørketrommel oppå maskinen så her går den ingen vei[:D] Sitter å hører maskina sentrifugerer nå faktisk:P haha

off... litt av en slitsom fobi da....[&:]
da sku du ikke budd slik vi bir da, her har vi vaksemaskin og tørketrommel på et LITE bad....
hadde ikke kunna gått på do eller noe du da... hehe
(slemme zera, skal ikke le)

ORIGINAL: M.Karlson

Samboer må være livredd vaskemaskina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [;)][8D]

hahaha...min å!![:D]

ORIGINAL: Zera

off... litt av en slitsom fobi da....[&:]
da sku du ikke budd slik vi bir da, her har vi vaksemaskin og tørketrommel på et LITE bad....
hadde ikke kunna gått på do eller noe du da... hehe
(slemme zera, skal ikke le)

Hadde den på badet i den forrige leiligheten. Tror du jeg turde å gå på do når den sentrifugerte eller?
Jeg er jo ikke redd den når den står helt i ro

Back
Topp