Redd for TUL

Var i dag på TUL og fikk se et bankende lite hjerte❤️ 7+1 og av det lille vi fikk se, så ser hjerterytmen bra ut og plommesekken er der enda som næring. Kunne også se antydninger til føtter og armer. Fin opplevelse❤️
Har bestilt ny UL 12+2 for å sjekke hjerne, nakkefold, og alt det andre de kan sjekke :)
Helt fantastisk!!❤

Var i dag på TUL og fikk se et bankende lite hjerte❤️ 7+1 og av det lille vi fikk se, så ser hjerterytmen bra ut og plommesekken er der enda som næring. Kunne også se antydninger til føtter og armer. Fin opplevelse❤️
Har bestilt ny UL 12+2 for å sjekke hjerne, nakkefold, og alt det andre de kan sjekke :)
Fantastisk!! Så deilig følelse :Heartred

Så godt å høre <3 Jeg skal på UL når jeg er 12+2, er 9+2 nå, går og grugleder meg fryktelig! Ikke lett å forholde seg rolig til alt som skrives her inne, men får jo mye nyttig ut av forumet også :D

Så godt å høre <3 Jeg skal på UL når jeg er 12+2, er 9+2 nå, går og grugleder meg fryktelig! Ikke lett å forholde seg rolig til alt som skrives her inne, men får jo mye nyttig ut av forumet også :D
Åååh spennende! Du må fortelle når du har vært ❤️ Og kan absolutt forstå følelsen din.. jeg er litt slappere nå, men bekymringene nå dreier seg mer om «hva kan finne ut av i uke 12». Vi får vel ta dag for dag:)

Føler det samme som deg, og ultralyd blir ikke før ordinært i uke 18. Så lenge til! Har så lyst å fortelle familie om graviditeten, men samtidig tør jeg ikke når jeg ikke vet sikkert at jeg fortsatt er gravid. Har ikke så sterke symptomer bortsett fra at puppene har vokst veldig og er litt ømme, men synes kanskje de ikke er så ømme nå lengre. Eller har jeg vent meg til de? Usikker. Men de har definitivt vokst for ingen av bhene mine passer lengre, må få kjøpt meg noen nye snart. Nå venter jeg egentlig bare på å få mage. Og så håper jeg at kanskje legen kan høre hjertelyden med doppler når jeg kommer såpass seint dit. Er 11+0 i morgen og har ingen problemer med å gå på jobb. Merker dog litt på tretthet, sovner ofte etter jobb.
Har dere ikke fortalt noen? :) Blir spennende å se om legen finner hjertelyden når du skal dit! Husker fra første svangerskap at det var en surrealistisk ting.. å høre et hjerte som ikke er ditt, i sin egen kropp! Mye rart vi skal oppleve :P

Masse lykke til OUL når den tid kommer ❤️

Har dere ikke fortalt noen? :) Blir spennende å se om legen finner hjertelyden når du skal dit! Husker fra første svangerskap at det var en surrealistisk ting.. å høre et hjerte som ikke er ditt, i sin egen kropp! Mye rart vi skal oppleve :p

Masse lykke til OUL når den tid kommer ❤️
Har fortalt søsteren min, to gode kollegaer og to venninner. Ingen andre! Ja jeg er veldig spent!

Jeg er også litt nervøs etter å ha lest mye her.
Skal på tidlig ultralyd neste uke, er da 8 fullgåtte uker.
Hvis alt er bra da, så kommer jeg til å senke skuldrene, for hvis alt er bra etter 8 fullgåtte er sannsynligheten for at noe går går senere helt ekstremt sjeldent...

Dette er svangerskap nr 2, omtrent ikke symptomer nå, veldig lite symptomer sist også, men alt gikk veldig bra

Back
Topp