Redd for trangt

Viola1989

Forelsket i forumet
Jeg er livredd , tenker lissom, at om ejg går med litt for trange bukser eller tights, for han har jo hodet ned, åsså lurte jeg fæælt på om kanskje Han lille blir kvælt ?? :S er det flere som tenker sånn ? :O [:'(]

Da tror jeg i såfall vi snakker EKSTREMT trange bukser eller tights[;)]
Tror nok du vil miste blodsirkulasjonen lenge før babyen merker noe til elendigheten[;)]

ORIGINAL: førstegangsmama

Jeg er livredd , tenker lissom, at om ejg går med litt for trange bukser eller tights, for han har jo hodet ned, åsså lurte jeg fæælt på om kanskje Han lille blir kvælt ?? :S er det flere som tenker sånn ? :O [:'(]

hehe.....har faktisk vært inne på tanken ja[:)]
hehe...men tror ikke det kan være reelt[:)]

Jeg klarer rett og slett ikke bukser som strammer der, blir helt kvalm av det[:'(] Og har også tenkt mye på at dette må stramme rundt nakken/halsen til babyen[&:]

ORIGINAL: Febbis

Jeg klarer rett og slett ikke bukser som strammer der, blir helt kvalm av det[:'(] Og har også tenkt mye på at dette må stramme rundt nakken/halsen til babyen[&:]

men det er akkurat det jeg tenker selv, jeg klippa i stykker tightsen min når vi var på besøk hos et vennepar, jeg bare klippet, klarte ikke tanken !!

nei.. tålerr de å komme ut fødselskanalen, overlever de nok en litt trang bukse :)

ORIGINAL: Febbis

Sign

babyen kveles ikke vertfall for den får næring og alt det den trenger gjennom navelstrengen..

Personlig klarer jeg ikke å gå med noe som er for trangt, har tom måtte kjæpe nye truser i 2 str større bare for at de ikke skal stramme/kjennes at de er på[8D]

Men, når barnet har det for trangt vil det gi beskjed. Eks om du sitter fremoverbøyd og klemmer magen sammen vil barnet kunne oppleve det som trangt og da gi beskjed i form av spark og aktivitet og generellt gi deg en ubehagelig følelse som gjør at du automatisk skifter stiling..

ORIGINAL: FrøkenS

nei.. tålerr de å komme ut fødselskanalen, overlever de nok en litt trang bukse :)

[:)]

Back
Topp