Lillebolle02
Betatt av forumet
Er det flere som har det slik at kjæresten/mannen er rett og slett redd for den lille i magen.. Litt rart å skulle forklare det, men hver gang visst han tar på magen å han inni der bestemmer seg for å sparke å diverse så trekker han bare hånden sin unna. Det virker mange ganger også som om han lille vill prøve å få kontakt men at hånda blir bare trekt bort hele tiden
også har det seg slik å at når jeg tar opp noe som har med babyen å gjøre i hele tatt så virker det så uinteressant for ham. Liksom at han ikke vill snakke om det.
Men han har spurt om jeg synes det er rart å kjenne noen inni der da ..
I tillegg til at han vill være med til jordmor å alt sånn selv så det er jeg kjempe fornøyd med. Å han sier jo også at han gleder seg til han kommer.
Men er så vanskelig når han synes det er både skummelt å trekker seg ifra ting, men samtidig gleder seg skikkelig mye....
Hehe, vart litt vanskelig å forklare dette her xsmile8
Men han har spurt om jeg synes det er rart å kjenne noen inni der da ..
I tillegg til at han vill være med til jordmor å alt sånn selv så det er jeg kjempe fornøyd med. Å han sier jo også at han gleder seg til han kommer. Men er så vanskelig når han synes det er både skummelt å trekker seg ifra ting, men samtidig gleder seg skikkelig mye....
Hehe, vart litt vanskelig å forklare dette her xsmile8