Redd for spark i magen..

Wildberg

Forumet er livet
Har en toåring som ofte kommer inn i senga vår om morgenen og han kan sparke en del uten å mene det. Er veldig redd for at han skal sparke meg i magen, men hvor godt beskyttet ligger nurket i magen?
 
Er redd for det samme.. Snuppa på snart to driver og slår meg en del i magen, kneer meg i magen hvis jeg sitter i sofaen og setter seg med all sin kraft på magen min. Det håper jeg hun slutter med etterhvert, for jo større nurket inni der blir, jo mindre beskytta er det jo. Fram til uke 12 er det best beskytta. Man bør jo ikke drive med ballsport og kampsport osv etter uke 12 pga det..
 
Nurket i magen er veldig godt beskyttet, spesielt før uke 12, før livmoren kommer opp av bekkenet.
Etter dette er babyen også godt beskyttet, og tåler nok en del dult/spark. Men veldig kraftige spark bør man jo selvfølgelig unngå/beskytte seg mot. Selv ganske røff og hard sex kan man ha, uten at det skal skje nurket inni der
noe.
Håper du ble litt roligere nå iallefall
 
Ja, det roet meg ned:) kommer fortsatt til å beskytte ekstra....
 
Har et viltert barn som gjerne vil bruke meg som klatrestativ, men ingen fare enda så lenge livmoren er så godt gjemt :) Etterhvert blir det vel naturlig at man beskytter magen mer, og sier ifra.
 
Back
Topp