redd for sa..

Bkno1149862

Andre møte med forumet
dette er min 4 graviditet. Jeg tok frivillig abort i graviditet nr 2. Så jeg har 2 fullgåtte svangerskap og er idag 6+0 uker på vei med barn nr 3.
jeg har aldri vært redd for sa i de andre svangerskapene, men denne gangen er jeg så redd og tenker mye på det. Tenker at skal jeg virkelig være så heldig at det går bra denne gangen også?!! De 6 neste ukene for å komme til 12 uker blir nervepirrende.

måtte bare få ut litt tanker.

Dette er mitt svangerskap nr 4, å er utrulig redd for å miste :/ aldri hadd det sånn de 3 andre gangene.

dette er min 4 graviditet. Jeg tok frivillig abort i graviditet nr 2. Så jeg har 2 fullgåtte svangerskap og er idag 6+0 uker på vei med barn nr 3.
jeg har aldri vært redd for sa i de andre svangerskapene, men denne gangen er jeg så redd og tenker mye på det. Tenker at skal jeg virkelig være så heldig at det går bra denne gangen også?!! De 6 neste ukene for å komme til 12 uker blir nervepirrende.

måtte bare få ut litt tanker.

Skjønner deg godt! Jeg tenker det samme - redd for å glede meg fordi jeg er redd det er noe galt. Gråt sist tidligere i dag nettopp på grunn av dette. Husk at det stort sett går bra, og siden du har bikket 6 uker (6+0 selv i dag) er sjansene enda større for at alt går fint (se link). Klemmer :)

http://10min.no/samfunn/hvor-stor-er-sjansen-for-spontanabort

Tenker mye på det samme.. Men tenker at siden jeg har symptomer og ingen blødninger er alt greit, vet jo at det ikke stemmer, men må prøve å se positivt på det :)

Tenker akkurat som deg, det er litt slitsomt ja... Dette er min 5. graviditet så det MÅ gå bra! Første gang fikk jeg en sønn, andre gangen tok jeg abort og etter vi begynte prøvingen har jeg hatt to sa, så jeg er litt overnervøs nå. Føler nesten at jeg blir straffet for at jeg tok abort for noen år siden selv om jeg vet at det ikke fungerer sånn...

Jeg sliter med de samme tankene:( Har aldri bekymret meg over dette før! Har mens smerter, men vet at dette er vanlig i første trimester. Så bare å håpe at alt går veien:) Masse lykke til til oss alle:)

Back
Topp