M Mamma til A Glad i forumet Januarskatter 2015 20 Apr 2014 #1 Hei. Jeg har hatt 2 SA og 1 MA i det siste året. Nå er jeg 4 uke på vei. Burde jeg kontakte legen med engang? venter mitt første
Hei. Jeg har hatt 2 SA og 1 MA i det siste året. Nå er jeg 4 uke på vei. Burde jeg kontakte legen med engang? venter mitt første
MSE88 Forumet er livet 20 Apr 2014 #2 Har du ikkje krav på ekstra oppfølging? Ta en tlf og hør om du kan få komme Sent from my iPad using BV Forum
Har du ikkje krav på ekstra oppfølging? Ta en tlf og hør om du kan få komme Sent from my iPad using BV Forum
M Mamma til A Glad i forumet Januarskatter 2015 20 Apr 2014 #3 MSE88 skrev: Har du ikkje krav på ekstra oppfølging? Ta en tlf og hør om du kan få komme Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Jo sykehuset ba meg om å kontakte dem m engang jeg ble gravid, men er redd for at d skal gå galt igjen venter mitt første
MSE88 skrev: Har du ikkje krav på ekstra oppfølging? Ta en tlf og hør om du kan få komme Sent from my iPad using BV Forum Klikk for å utvide … Jo sykehuset ba meg om å kontakte dem m engang jeg ble gravid, men er redd for at d skal gå galt igjen venter mitt første