Redd for ny skuffelse

Lykke til på tidlig UL:happy: Det kommer sikkert til å gå bra;) Skal på UL i morgen jeg og, men er bare 5+4 i morgen så tviler på at hun ser noe:nailbiting:
Oi hvorfor så tidlig ul? Fått beskjed om at det ikke er noe poeng å komme før midtveis i uke 6 siden det er så stor sjanse man ikke kan se noe:wideyed:

Forstår deg godt, har mistet en del mellom de barna jeg har fått i SA og en MA. Og jeg er livredd for at det skal gå gale denne gangen.
Føler ikke jeg kan prøve så lenge hvis det skulle gå gale nå pga alderen min :wacky: Så føler nesten dette er min eneste sjanse.
Så trist! Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Ånei! Så trist!! Kan ikke se for meg hvordan det var å se et bankende hjerte også går det galt. Er det ikke liten sjanse for at det går galt etter man ser det? :nailbiting: Synes det var ille sist uten å se et bankende hjerte, men å ha sett det OG det går galt må være grusomt.
Jo, det var jo helt forferdelig, og jeg trodde jeg nærmet meg fasen hvor jeg var 'trygg'. Det er en liten sannsynlighet for å oppleve det, heldigvis - og forhåpentligvis en veldig liten sannsynlighet for å oppleve det to ganger ❤️

Jo, det var jo helt forferdelig, og jeg trodde jeg nærmet meg fasen hvor jeg var 'trygg'. Det er en liten sannsynlighet for å oppleve det, heldigvis - og forhåpentligvis en veldig liten sannsynlighet for å oppleve det to ganger ❤️
Jeg fikk også beskjed om at når enn ser hjerteslag går det somregel bra..noe det ikke gjorde. Forhåpentligvis skjer ikke det samme to ganger for oss begge

Jeg fikk også beskjed om at når enn ser hjerteslag går det somregel bra..noe det ikke gjorde. Forhåpentligvis skjer ikke det samme to ganger for oss begge
Nei, denne gangen må det gå bra ❤️ Får du noe forebyggende denne gangen?

Er 40 :wideyed: Føler ikke meg så gammel som det men føler alle rundt meg tenker det :wacky:
Haha skjønner. Jeg tenker jo at når dere faktisk blir gravide OG barnet er ønsket ville jeg sagt kjør på et par år til! Ikke så stor forskjell på 38 og 42! Og om dere orker det så who cares hva alle andre synes :playful: Men krysser fingrene for at det blir september baby!!

Føler med deg!:Heartpink
Har hatt to SA på rad nå, og ikke barn fra før av.
Kjenner etter og tenker ting hele tiden. Redd hvis jeg har mindre vondt i puppene. Ser etter blod i trusa hver gang jeg er på do:sorry: Det tærer på ganske bra.
Nå går jeg å tenker at det er en MA som har skjedd. Men vet ingenting. Har tul i morgen, da er jeg 7+0 og er livredd. I tillegg må jeg dra bortover alene, da mannen må på jobb:(

Heller ingen barn, men ønsket er så høyt etter over 1 år med prøving!

Si gjerne i fra hvordan det gikk, spennende å høre❤️ Lykke til!

Da har jeg vært på tul og fikk se ett lite hjertebanke:Heartred Men ble liksom ikke så mye roligere i kroppen, da jeg føler alt kan skje når som helst. Ble satt ett par dager tilbake.
Så godt å høre! Skjønner veldig godt at det er vanskelig å roe seg selv om man ser hjertet, men husk at sjansen for at noe er galt er jo mye mindre når man har kommet så langt som du har, og hjertet fungerer! :Heartred

Så godt å høre! Skjønner veldig godt at det er vanskelig å roe seg selv om man ser hjertet, men husk at sjansen for at noe er galt er jo mye mindre når man har kommet så langt som du har, og hjertet fungerer! :Heartred
Det er sant! Takk for gode ooord:Heartred

Da har jeg vært på tul og fikk se ett lite hjertebanke:Heartred Men ble liksom ikke så mye roligere i kroppen, da jeg føler alt kan skje når som helst. Ble satt ett par dager tilbake.
Ååh, så utrolig spennende da :-)

Back
Topp