Redd for ny skuffelse

Trulteemor

Flørter med forumet
Septemberlykke 2021
Flere enn meg som ikke helt klarer å glede seg over svangerskapet?
Gruer meg veldig til jeg skal på tidlig ultralyd i uke 6. Er så redd for å få samme beskjed som sist gang (da i uke 9) at det ikke er noe foster å finne:(

Selv om alt føles helt annerledes denne gangen, klarer nesten ikke holde meg våken og alt av mat gjør meg kvalm! Så er jeg redd det her også går galt!:(

Gruer meg veldig til jeg skal på tidlig ultralyd i uke 6. Er så redd for å få samme beskjed som sist gang (da i uke 9) at det ikke er noe foster å finne:(

Selv om alt føles helt annerledes denne gangen, klarer nesten ikke holde meg våken og alt av mat gjør meg kvalm! Så er jeg redd det her også går galt!:(
Jeg har det likt! Gruer meg til ultralyd for set var helt forferdelig sist. Denne gangen går set:Heartbigred

Dette er første gang jeg er gravid. Og skal nok ha tidlig ultralyd pga ivf.
Klarer ikke slutte å bekymre meg. Er livredd for at det ikke er et bankende hjerte eller noe foster å finne osvosv... Gleder meg litt, å så kommer den redselen skyllende over meg å tar over store deler av dagen og natta. Måtte det gå bra for alle :Heartred:Heartblue

Føler det akkurat sånn som deg etter en MA i fjor høst oppdaget på TUL. Gikk galt omtrent der jeg er nå, og jeg sliter enormt med negative tanker. Hjelper heller ikke på at jeg er trøtt og emosjonell på grunn av hormonene. Heldigvis TUL om bare noen dager, og selv om jeg gruer meg veldig blir det bra å få vite noe.

Føler det på samme måte ❤️ Fikk påvist MA på TUL i uke 8-9 i juni og hadde ingen anelse om at det ikke var noen utvikling lenger. Skal bestille TUL til uke 7 og gruer meg. Redd for det meste egentlig... Men vi må håpe og tro at det går bra denne gangen ❤️

Klarer heller ikke glede meg. Sist så jeg et bankende hjerte på ultralyd, men det gikk ikke veien likevel. Håper hvertfall jeg klarer å glede meg litt når (om..? ) vi passerer 12 uker ❤️

Jeg skal på ultralyd neste mandag 11.01 og er veldig spent, men gruer meg ikke. Prøver å tenke positivt, har flere venninner som har vært gravide de siste årene og har gått bra med alle, så prøver å trøste meg med det. Er første gang jeg er gravid og vil derfor ikke være for optimistisk heller, men må jo prøve å ha så positive tanker som mulig tenker jeg :happy:

Kjenner meg såååå igjen:( Har aldri vært gravid før, så jeg aner ikke hva som er normalt og hva som ikke er det:sorry: Er glad hver dag jeg ikke ser noe blod på papiret, så går det 1 min til jeg tenker at det kan være et dødt foster og kroppen bare tror den er fortsatt gravid:( Hvorfor kan det bare ikke være så enkelt at positiv test betyr baby om 9 mnd:smiley-angry017 Vil kunne kjenne på gleden av å være gravid:shy:

Føler med deg!:Heartpink
Har hatt to SA på rad nå, og ikke barn fra før av.
Kjenner etter og tenker ting hele tiden. Redd hvis jeg har mindre vondt i puppene. Ser etter blod i trusa hver gang jeg er på do:sorry: Det tærer på ganske bra.
Nå går jeg å tenker at det er en MA som har skjedd. Men vet ingenting. Har tul i morgen, da er jeg 7+0 og er livredd. I tillegg må jeg dra bortover alene, da mannen må på jobb:(

Kjenner etter og tenker ting hele tiden. Redd hvis jeg har mindre vondt i puppene. Ser etter blod i trusa hver gang jeg er på do:sorry: Det tærer på ganske bra.
Nå går jeg å tenker at det er en MA som har skjedd. Men vet ingenting. Har tul i morgen, da er jeg 7+0 og er livredd. I tillegg må jeg dra bortover alene, da mannen må på jobb:(

Lykke til på tidlig UL:happy: Det kommer sikkert til å gå bra;) Skal på UL i morgen jeg og, men er bare 5+4 i morgen så tviler på at hun ser noe:nailbiting:

Lykke til på tidlig UL:happy: Det kommer sikkert til å gå bra;) Skal på UL i morgen jeg og, men er bare 5+4 i morgen så tviler på at hun ser noe:nailbiting:
Takk!:Heartred Lykke til du også:happy:
Det kan hende, da du ikke er 6 uker enda. Men husk og ikke bli så redd om du ikke får se/høre noe. Hvis du blir satt tilbake, er det ikke sikkert hjerte har begynt å slå enda. Men om så får du sikkert beskjed om å komme tilbake om en uke;)
Krysser fingrene for deg:Heartred

Masse lykke til! Du må oppdatere oss om hvordan det går! :Heartred

Lykke til på ul :-)

Forstår deg godt, har mistet en del mellom de barna jeg har fått i SA og en MA. Og jeg er livredd for at det skal gå gale denne gangen.
Føler ikke jeg kan prøve så lenge hvis det skulle gå gale nå pga alderen min :wacky: Så føler nesten dette er min eneste sjanse.

Kjenner meg igjen. Første gang jeg var gravid hadde jeg en sa.. og er livredd for at det skal skje igjen. Her jeg bor er det ingen som tilbyr privat ul, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Har lyst på tul for å (forhåpentligvis) se et bankende hjerte og levende foster. Har ikke lyst til å vente til oul og i verste fall se at det ikke er noe der eller at det stoppet x antall uker tidligere.

Samme her!! MA i uke 8 sist (ikke utviklet siden uke 6) så klarer ikke glede meg. Ikke satt meg opp på September gruppen enda engang så bare stalker her selvom foreløpig termin er 1. :sorry: Skal til TUL 19.1 (uke 8) så tørr ikke håpe på noe før det.

Klarer heller ikke glede meg. Sist så jeg et bankende hjerte på ultralyd, men det gikk ikke veien likevel. Håper hvertfall jeg klarer å glede meg litt når (om..? ) vi passerer 12 uker ❤️
Ånei! Så trist!! Kan ikke se for meg hvordan det var å se et bankende hjerte også går det galt. Er det ikke liten sjanse for at det går galt etter man ser det? :nailbiting: Synes det var ille sist uten å se et bankende hjerte, men å ha sett det OG det går galt må være grusomt.

Back
Topp