Redd for mye rart...

Helene...

Forumet er livet
Ja, sitter her og ler litt av meg selv... [8D] Har nå lagt matrosdressen til lillegutt i vaskemaskinen, men ikke turt å sette på enda. Er ikke akkurat den fødte husmor, og er livredd for å ødelegge hele dressen. Har grua meg til det her helt siden 17.mai. [8|] (Smaaart å la den henge så lenge... NOT!) Er det mulig liksom... [:D] *skrudditoppen*

hehehe.... skjønner godt du er redd da... matrsdressen er jo helt sikkert kjempetøff, hadde vært redd for å ødelegge den selv jeg... hihi... er d på finvask du skal vaske den? det er jo et ganske kort program, og veldig skånsomt for plagg...

hihi, sånne viktige ting som dåpskjolen, for eksempel, overlater jeg til mamma! [;)][:D]

ORIGINAL: Misin

hihi, sånne viktige ting som dåpskjolen, for eksempel, overlater jeg til mamma! [;)][:D]

me too

[:D] her gjenge dåpskjolen til rens....

Men e enig i at kleda kjøme ikkje alltid ut like fin som ønsket.....[8|] om det e vaskemaskina eller mej det e nokke anna...[:D][8D]

Jeg har mange forskjellige programmer på min maskin og er det noe jeg er redd for å vaske så har jeg ett program som heter minivask og er på 30 min...da er det heller ikke så hard sentrifugering og det tåler klæra her i allefall.Dåpskjolen har vi lånt av svogern min så den for de vaske selv og ta på seg ansvaret om den skal bli ødelagt...dama til svoger brukte den selv da hu var litt så den er over 35år gammel,derfor tørr ikke jeg vaske den,men er gudskjelov ikke MØKKETE!!!

Heheh kjenner til det! Skulle vaske bunaden vi hadde lånt til navnefesten..ville liksom ikke ødelegge lånt fjær..men jeg satte den på et  finprogram som er veldig skånsom mot tøyet, så da gikk det bra[:)]

Back
Topp