Redd for magen?

Masemamma 2009/2011

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarskatter 2015
VIP
Er dere redd for ytre påvirkning av magen?
Jenta mi på 3 år henger veldig mye oppå meg, idag hendte det da 2 ganger at hun slo albuespissen sin hardt og langt inn i magen min akkurat der livmora er. Den siste gangen gjorde det ganske vondt.
Kjenner det bekymra meg litt den siste gangen der, kan det ha noe betydning?

<3 Januar 2015 <3
Termin 09.01.2015

Tviler på det er av betydning såpass tidlig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Livmora har ikke kommet over skambenet ennå så tror nok ikke det har noen betydning. Det sies jo at man først rundt uke 12 skal slutte med div kontaktsport som fotball osv :)
Kjenner selv at jeg er litt ekstra påpasselig, så er vel en helt naturlig ting å tenke på allerede ;)
Har selv to viltre gutter på 6 og 3, som ofte kan knuffe borti ganske hardt i vilter lek.

Har selv to på 6 og 3 år som er veeeeldig glade i å klatre på meg... Enn så lenge er det greit, men kjenner når det ikke er det :)

Men kan liksom ikke kaste de av heller :p

Men rundt 8 uker tror jeg kommer til å passe mer på. sist kom livmoren tidligere opp. Så, passer på :)

Går nok bra :)

Har selv to på 6 og 3 år som er veeeeldig glade i å klatre på meg... Enn så lenge er det greit, men kjenner når det ikke er det :)

Men kan liksom ikke kaste de av heller :p

Men rundt 8 uker tror jeg kommer til å passe mer på. sist kom livmoren tidligere opp. Så, passer på :)

Går nok bra :)

Jeg merker tydelig at kroppen ikke vil ha noe i nærheten av magen, er mye mer øm og passer på alt rundt magen uten å tenke på det. Liker ikke at de sparker på meg og sånt(vi leker mye og kiler hverandre, da blir det mye sprell og bein og armer i alle retninger...haha).
Jeg var ganske bekymra istad. For det gjorde ganske vondt, og hun fikk liksom albuen så langt inn i magen(nederst): Det gjorde vondt i vel et par timer etterpå, men er bra nå da:)
Gleder meg til jeg kan fortelle dem at jeg er gravid, så kan jeg forklare hvorfor de må være forsiktige;)

Back
Topp