Redd for ma..

Glad90

Blir kjent med forumet
Jeg har sovet så dårlig i natt for jeg har begynt å tenke på MA..jeg var på tidelig ul i uke 7 (alt bra), nå er jeg i uke9 og har bare fått mindre symptom (kun ømme pupper, sulten hele tiden, luktesans, mageknip). Jeg har lest om folk som har hatt symptom og likevel hatt ma. Vet dere når det er mest vanlig å ha? Andre som tenker på dette? Hilsen en som tenker og bekymrer seg for mye :p

Jeg har egentlig gått å bekymret meg veldig, men nå føler jeg meg litt mettet.. Orker liksom ikke tenke i de baner lenger og det hører vel sikkert til at jeg er så dårlig.. Men mener å ha lest at rundt uke 9 pleier mange å oppleve at de "mister" en del symptomer :)

Man blir jo gal om man skal gå å tenke sann hele tiden...haha! Blir godt når vi alle kommer oss forbi uke 12 og kan puste litt ;)
Godt å høre!

Jeg skriver ikke dette for å skremme deg. Jeg hadde en MA sist jeg var gravid. Mistet da ingen av symptomene og jeg hadde mange. Nå er jeg 8+6, har hatt lite symptomer, og har gått og bekymret meg gal, og siden disse symptomene avtok har jeg iallefall bekymret meg. I går hørte jeg et hjerte med dopplern min. Poenget mitt er at det trenger ikke å bety noe som helst at symptomene avtok. Jeg har en helt annerledes graviditet nå, og bekymret meg gal og lette etter symptomene. Jeg tror bekymringene våre er verre enn noen dager med mindre symptomer :)

Legen jeg var på tidlig UL hos i uke 7+5 sa at det er liten sjanse for å miste når hjertet slår på det tidspunktet. Prøver å berolige meg med det, men skulle gjerne hatt en UL hver uke for å berolige meg selv :-P

Det samme sa legen til meg når jeg var på ul. Men man tenker likevel, Gud så travelt å gå rundt å være så paranoid! Men jammen godt d er flere av oss :) vi vil jo bare det skal gå bra, alle sammen :)

Back
Topp