Redd for MA etter funn av cyste

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Var innom sykehuset i uke 5 da legen trodde jeg hadde exu, heldigvis kunne de avkrefte det fort samt se et lite bankende hjerte ❤️ ble innlagt fordi jeg hadde voldsomme magesmerter på venstre siden, og har opplevd sa før. Fikk resultatet ca 1 uke etterpå hvor det kom frem at de fant en cyste - et gult legeme - husker ikke termen, men ifølge det jeg googlet helt ufarlig.. Har andre opplevd dette? Har fått magesmerter igjen, ikke blod eller noe, men urolig for at noe er galt. Har hele tiden hatt ømme pupper, kvalm, sulten og generelt trøtt.. I uke 9 nå, så teller ned til uke 12 og ul. Flere med samme erfaring som feks har hatt mye vondt i magen? (Verre enn mens kramper)

Da jeg skulle ha lillesøster, var jeg på ul hver 2 uke fra uke 6 pga ma som følge av blodpropp. Da fant de i uke 8 en cyste i livmora som vokste i takt med fosteret. I uke 14 var den på str med en appelsin og større enn fosteret, i uke 17 var den plutselig borte. Hadde det ikke vært for bildene, så var det vanskelig å tro at den hadde vært der. Legene fant ingen forklaring på det. Jeg hadde litt blødninger gjennom hele svangerskapet, pga foranliggende morkake. Jeg hadde ikke noe spesielt med smerter heldigvis.

Back
Topp