Redd for at jeg neste som må dra :S

Takk for all støtten jenter:) det hjelper på! Var hos legevakta og det var mest bortkasta tur ever. Han tok bare blodtrykket mitt og pulsen min og sa at de ikke kan vite noe.. No shit! Fikk ikke noe henvisning til gynekolog fordi det var for tidlig... Skulle bare hvile noen dager. Lett å slappe av ja! Not :p skal inn til fastlegen imorgen og få sykemelding og forhåpentligvis får jeg overtalt han til å henvise meg videre til noen som kan gi meg ultralyd!

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

for en idioti lege! jeg hadde nekta å gått derrifra før jeg hadde fått det som JEG ville.. hadde sittet på venterommet hele natten om jeg måtte men jeg er STA :P

Jeg hadde planer om å stå på men begynte å gråte og bare gav opp med en gang.. Regner med det går bedre imorgen. Fastlegen min er veldig snill og omtenksom :)

Termin 08.06.2014

Jeg hadde planer om å stå på men begynte å gråte og bare gav opp med en gang.. Regner med det går bedre imorgen. Fastlegen min er veldig snill og omtenksom :)

Termin 08.06.2014

Satser på at fastlegen sender deg videre til UL :) Godt å ha en fastlege som er forståelsesfull! Alle gode ønsker sendes din vei!

Sent from my iPhone using BV Forum

neimen........

krysser fingrene mine for at den lille spira holder seg fast, og at det kun er en ufarlig blødning!

mange klemmer til deg <3

sniker fra mars : til tråd starter. .. dra til privat ultralyd, koster rundt 1000 mem så verdt det. håper det beste for deg .

blødning er ikke noe kjekt, men heldigivs er det ikke nødvendigvis et negativt tegn...
Ber om at det skal gå bra! :)

Da var jeg på ultralyd idag, og det var ikke noen antydning til fostersekk å se.. Enten har spira vært død en stund, ellers er jeg langt over en uke mindre på vei(usannsynlig) ellers har jeg graviditet utenfor livmoren. Dere er en så utrolig flott gjeng at det blir veldig trist å forlate dere. Kommer nok til å snike innom i ny og ne for å se på de struttende Magene deres :) håper neste gruppe jeg havner i er like skjønne som dere! Da satser vi på at jeg et siste som forlater dere og ønsker dere et langt og lykkelig svangerskap videre! :) hadebra! <3! Ps husk å fjerne meg fra terminlista :)

Uff, det var veldig trist å høre :-( Lykke til videre!

Huff så trist å lese. Har dessverre lik erfaring med legevakt. Den i oslo har hverken ul apparat eller "behandler" deg for noe annet enn at det da mest sannsynlig er snakk om en sa... Lønner seg å ringe en privat gyn om du går til en og be om å få komme dit Pga graviditet og blødning,

Nei, så utrolig trist :( Ønsker deg masse lykke til videre, og sender en klem til deg!

Så trist! Ønsker deg masse lykke til videre

Uff, dette var trist å lese :/ Håper det går bra med deg, og masse lykke til på veien videre <3

Da var jeg på ultralyd idag, og det var ikke noen antydning til fostersekk å se.. Enten har spira vært død en stund, ellers er jeg langt over en uke mindre på vei(usannsynlig) ellers har jeg graviditet utenfor livmoren. Dere er en så utrolig flott gjeng at det blir veldig trist å forlate dere. Kommer nok til å snike innom i ny og ne for å se på de struttende Magene deres :) håper neste gruppe jeg havner i er like skjønne som dere! Da satser vi på at jeg et siste som forlater dere og ønsker dere et blølangt og lykkelig svangerskap videre! :) hadebra! <3! Ps husk å fjerne meg fra terminlista :)
:-( blødde du noe mer ? Har du hatt smerte?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Da var jeg på ultralyd idag, og det var ikke noen antydning til fostersekk å se.. Enten har spira vært død en stund, ellers er jeg langt over en uke mindre på vei(usannsynlig) ellers har jeg graviditet utenfor livmoren. Dere er en så utrolig flott gjeng at det blir veldig trist å forlate dere. Kommer nok til å snike innom i ny og ne for å se på de struttende Magene deres :) håper neste gruppe jeg havner i er like skjønne som dere! Da satser vi på at jeg et siste som forlater dere og ønsker dere et langt og lykkelig svangerskap videre! :) hadebra! <3! Ps husk å fjerne meg fra terminlista :)

Nei nei nei :( Ble virkelig trist nå. Det skulle jo ikke ende sånn. Sender deg en god klem herfra. Og ønsker deg masse lykke til videre! <3

Huff fikk helt vondt her nå,bare trist:( Ta vare på deg selv, og jeg ønsker deg all mulig lykke til på veien mot en ny spire!Mange klemmer fra meg<3

Uff, det varveldig trist.. Håper du har det bra og vil ønske deg masse lykke til vidare!!

Back
Topp