Redd for at jeg neste som må dra :S

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Ante fred og ingen fare da jeg var på do og plutselig så en blodflekk i trusa.. Det virker som det kommer mer ferskt blod nå også :( ringte sykehuset og han sa at jeg måtte blø klumpete og ha vondt i magen for at det skulle være spontan abort, og at jeg måtte ringe noen andre hvis jeg ville ha ultralyd.. Har ikke særlig positive tanker nå :'(

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Da krysser vi fingerne for at det bare er en dum rift som lett kan komme og at de ikke skjer noe mer! Sender deg en stor klem <3

Uff, det høres ikke bra ut. Krysser fingrene for at dette bare er falsk alarm :-)

ville fulgt med litt først.. se om det utvikler seg til skikkelig mensen blødning med blodkaker i (klumper) du trenger ikke nødvendigvis ha vondt i magen for at det er sa.. viktigste du kan gjøre er egentlig bare å se hvordan blødningen utarter seg..masse lykke til <3 skal krysse det jeg har for deg <3 PS: gjør som meg.. ring legevakta å si at du krever å få ul å hvis noe skjer med deg fordi de ikke gadd å gjøre noe så er det legevakta sitt ansvar hva som skjer videre.. skal love deg du får ul fort ;) hehe

Ok takk for omtanke og tips!

Termin 08.06.2014

Nei, nå er det altfor mange som har mistet de siste dagene, håper virkelig din blødning er helt uskyldig! Tross alt går det jo bra med veldig mange som blør :) sender en klem, og håper spiren din har det helt supert <3

Takk dere fine jentene <3 det drypper veldig lite, men håper på å få ultralyd fortest mulig.. Ikke godt å ikke vite om spira lever eller ikke

Termin 08.06.2014

Takk dere fine jentene <3 det drypper veldig lite, men håper på å få ultralyd fortest mulig.. Ikke godt å ikke vite om spira lever eller ikke

Termin 08.06.2014
Hvor langt er du på vei ? Satser på uskyldig blødning!!!!:-) men skjønner virkelig frykten din .. Masse lykke til

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor langt er du på vei ? Satser på uskyldig blødning!!!!:-) men skjønner virkelig frykten din .. Masse lykke til

6+5 idag

Termin 08.06.2014

6+5 idag

Termin 08.06.2014
... Uheldig/heldigvis er det er ganske vanlig å blø litt. ... Men det er en liten trøst, når man vet hva som kan være årsaken... Hold oss oppdatert ..

Nei nei nei kjære deg! Dette skal gå bra! Jeg krysser alt jeg har for at det er en uskyldig blødning <3 Håper du får UL time fort som bare det! Klem fra meg! Dette går bra! Du skal være her inne med oss!

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser alt for at det kun er en uskyldig blødning og at spiren har det bra!

Uff nei! Synes det er alt for mange som har falt ifra allerede:-( krysser fingre og tær på at det er en uskyldig blødning:-)

Huff dette hadde jeg igår også,skikkelig skummelt!Blødde ikke mere inatt og idag så jeg krysser fingrene for både meg og deg nå,vi kan ikke miste nå!

Uff.. Skjønner det er skummelt! Men håper og tror at alt er i skjønneste orden! :) sender deg en god klem og krysser fingrene for at alt er bra med spiren din :)

Back
Topp