Redd for at dette går galt..

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
30 oktober fikk jeg min første positive test etter å ha vært prøver i 5 år. En uke etter positiv test fikk jeg en blødning. Friskt blod, som varte i 12 timer. Da jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei ble jeg sendt på ul. Der så de kun en fostersekk på 4,5 mm og konkluderte med at jeg var 4 uker på vei. Det ble også sett lett blødende slimhinner, så vi konkluderte med at det var der blødningen kom fra. Det ble tatt hcg som viste 1500. Skulle da på ny ul 4 dager etter. 1 time føre neste ul fikk jeg en ny blødning med friskt blod. Fikk da beskjed på ul at det var helt normalt så tidlig i svangerskapet. På ul hadde fostersekken vokst til 7.7mm. Han trudde han så noe inni, men var ikke sikker. Det ble tatt ny hcg som viste 3800. Fikk beskjed om at så en tom eggsekk på ene eggstokken. Han trudde ikke at det ville bli ett problem, men måtte vite om at hvis jeg fikk mye smerter måtte jeg inn på sykehuset igjen, grunnet fare for svangerskap utenfor livmor. Fikk ny time til ul som er I morgen. Etter sist blødning har jeg hatt en del brunt utflod. I dag har jeg regna meg frem til at jeg er ca 5+5. Tok cbd som fortsatt viser 2-3:( det her må vel ha endt dårlig!?

Tror ikke man skal stole så mye på de testene, kan være at du har vært gravid med tvillinger?
Vent å se i morgen, krysser fingrer for at dere ser en spire med ett bankende hjerte:)

Ville ikke tenkt så mye over testen i forhold til hcg stigning.
Krysser fingrene for at du får se en liten spire med bankende hjerte i morgen :)

Klarer ikke helt å ha troa. har hatt veldig lite symptomer. Men hadde veldig såre bryster i starten. Det har nesten forsvinne nå:/

Det er jo positivt at hcgen stiger :) kan jo hende du har vært gravid med tvillinger? Krysser fingrene for deg :)

Mye mulig som det blir sagt over her, at det har vært en tvilling. Det er jo positivt at hcg har steget :) symptomene kan komme og gå :)

Hcg steg etter første blødning Hvertfall. Vet jo ikke om den har steget siste uken. Men får vel ingen sikre svar føre i morgen. Blir ett langt døgn og vente.

Skjønner du er bekymret men jeg tror og håper dette her går veien:). Du hadde merket om det var en spontan abort, da blør man mye og smerter.

Kos deg og nyt den lille reka i magen:D

Liten oppdatering igjen. Vet jaggu ikke hva jeg skal tro lengre. Blødd snart i 2-3 uker av og på konstant. Symptomene er helt borte. Men på ul i dag ser vi at fostersekken har vokst fra 7,7 mm til 10 mm. Det er plommesekk som vi ikke har sett tidligere, og vi kunne se et foster på 3 mm som vi ikke så sist. Kunne ikke se at hjerte slo. Gyn ville gi det en uke til for å se. Han mente at det ikke var behov for ny hcg siden han så fosteret. Skjønner ingen ting jeg. Blir helt gal av og ikke vite hvilken vei det her går. Gyn virka veldig usikker selv. Noen som har opplevd det samme?

Back
Topp