Redd for å ta abort

Skrapelodd

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg hører visst hjemme på dette forumet nå.. er 11+1 og fikk påvist MA på ultralyd i dag. Fosteret var visst ikke større enn 6 uker.. er selvfølgelig veldig trist, selv om jeg visste at det var en ganske stor mulighet. Mistet symptomer for noen uker sida, så var kanskje litt forberedt. Men utrolig kjipt likevel, er første graviditet og vi har prøvd i halvannet år.
Jeg tenkte å ta cycotek i morra, men er så nervøs for smertene. Jeg har vanligvis veeldig ille menssmerter, så ille at jeg har ringt legevakt ved et par anledninger. Er redd for at det skal bli mer vondt enn dette... det stå også at man kan ha smerter i over 2 uker, ja, jeg syns det hele er ekkelt og skummelt og gruer meg. Noen som har noen tips/oppmuntrende ord til meg?
 
Ondt å høre om din MA :Heartbigred
For meg var det hele over på noen timer, nå har ikke jeg særlig til menstruasjonssmerter. Men da jeg var yngre hadde jeg det, selve aborten når livmoren jobber for å støte ut foster og morkake var vondt. Men helt overlevbart, du får god smertelindring av lege om du ønsker det. Noen timer tok det med smerter, når alt var ute var det ingen nevneverdige smerter. Blødde ca en uke, med litt brunt noen dager etter.
 
Hei! Jeg hører visst hjemme på dette forumet nå.. er 11+1 og fikk påvist MA på ultralyd i dag. Fosteret var visst ikke større enn 6 uker.. er selvfølgelig veldig trist, selv om jeg visste at det var en ganske stor mulighet. Mistet symptomer for noen uker sida, så var kanskje litt forberedt. Men utrolig kjipt likevel, er første graviditet og vi har prøvd i halvannet år.
Jeg tenkte å ta cycotek i morra, men er så nervøs for smertene. Jeg har vanligvis veeldig ille menssmerter, så ille at jeg har ringt legevakt ved et par anledninger. Er redd for at det skal bli mer vondt enn dette... det stå også at man kan ha smerter i over 2 uker, ja, jeg syns det hele er ekkelt og skummelt og gruer meg. Noen som har noen tips/oppmuntrende ord til meg?
Har tatt 2 medisinske aborter som endte i utskrapning. Ikke vær redd, det går veldig fint. Er ikke så ille, bare ekkelt når du kjenner det kommer ut:( å så trist for dere, er så vondt når sånn skjer:( sender deg masse tanker♥️Da var det ikke sånn at foster skulle bli baby pga noen feil som er vanlig dessverre, mer vanlig enn man hører, men også så forferdelig vondt uansett:( det vil gå bra å er ikke så smertefullt✨sender deg en klem
 
Takk for støtten jenter❤ er skikkelig fælt å miste ja.. krysser fingrene for at aborten går som den skal
 
Back
Topp