Redd for å skade babyen?

AngeLine

Gift med forumet
Noen av dere som har en type som er redd for å skade babyen!? Har gitt han alle bøker og lest alt jeg kan finne om det, men han er skeptisk. Blir jo lite på meg når han er så nervøs.... hehe [;)]
 
Det står jo overalt at sex ikke skader babyen, så da burde det ikke være noe problem.
Hopp på han istedenfor da.
 
Er så kjedelig å må voldta han hver kveld [;)] hehehe, tro meg... vi har hatt maaaange høytlesninger fra nett og bøker her [;)]
 
Min prøvde å være sånn, men etter mange hormonelle utbrudd fra meg, så ombestemte han seg! Så nå får jeg sex når jeg vil, slik som før[:D]
 
vi har tenkt på det faktisk...at det kan skade babyen men legen min og jordmoren sier at det overhode ikke skader barnet...men det er jo litt rart for guttene da...her om dagen lå vi å klina og så skulle han ned å slikke meg og på vei ned så stoppet han ved magen og sa titei.......men da sa jeg ifra for hun i magen er liksom ikke en del av det liksom....he he...det hele ble jo superkomisk da....vi lo godt etterpå[:D]
 
HAHAHA! Det kan jeg se for meg, nei.. det blir litt feil, de er ikke en del av det som skjer mellom mamman og pappan! hehe, det måtte vært litt komisk da! [:D]
 
Back
Topp