Redd for å miste

Lurer på om jeg må slenge meg på denne tråden. Fikk 1-2 på cb digital på onsdag og samme resultat i dag:oops: Tempen gikk litt ned også. Skal i teorien være dpo 18/4+6

Vil det ikke gå en uke minst før digital øker i antall uker? Krysser fingrene for deg:Heartred tror det er lurt å slutte å tempe etter positiv test.

Vil det ikke gå en uke minst før digital øker i antall uker? Krysser fingrene for deg:Heartred tror det er lurt å slutte å tempe etter positiv test.
Vet det er store variasjoner i hcg verdi fra person til person og svangerskap til svangerskap. fikk ikke positiv før dpo 11(tidligtest) Så det kan være at det bare er litt treigt altså. Men man blir jo litt nervøs likevel:bag: Enn så lenge er jeg gravid:shy:

Vet det er store variasjoner i hcg verdi fra person til person og svangerskap til svangerskap. fikk ikke positiv før dpo 11(tidligtest) Så det kan være at det bare er litt treigt altså. Men man blir jo litt nervøs likevel:bag: Enn så lenge er jeg gravid:shy:

Hold motet oppe og prøv å puste med magen :shy::Heartred for det du vet kan dette gå helt strålende.

Henger meg på her også. Vi får endelig svar i morgen, har ultralyd da (6+5). Jeg har småblødd så og si hver gang jeg har vært på do nå siden fredag. Hadde første blødning søndagen uken før. På ultralyd forrige uke mente de jeg hadde mistet, men hcg-nivåene i samme ukene steg akkurat som de skal. Jeg tror selv jeg har mistet. Men det irriterende er at svangerskapssymptonene som enormt ømme bryster og konstant kvalme øker. Føles så enormt meningsløst å være så uvel som jeg er nå uten en gevinst i enden :( I tillegg uroer jeg meg for at det ser ut som om kroppen ikke klarer å støte ut alt på egenhånd…:/

Hold motet oppe og prøv å puste med magen :shy::Heartred for det du vet kan dette gå helt strålende.
Tempen kan gå opp og ned etter positiv test. Den trenger ikke holde seg høy _hele_tiden_.
Så om du klarer ville jeg slutta med temping og heller bare nyte at du er gravid her og nå :) <3

Når har du IKM? Vet mange anbefaler å ikke fortsette å tempe etter positiv test, pga det fører ofte til unødvendig bekymring :Heartred
IKM var 04.04 så er i teorien 5+0 i dag.
Tempen kan gå opp og ned etter positiv test. Den trenger ikke holde seg høy _hele_tiden_.
Så om du klarer ville jeg slutta med temping og heller bare nyte at du er gravid her og nå :) <3
Med tempdropp OG symptomer som har avtatt(vet det og kan være normalt altså) så forsvinner håpet:oops:

Så ringte selvfølgelig gyn å gratulerte og ville tilby ul om 2 uker:wtf: Sa at jeg heller ringer tilbake tirsdag etter påske om det går bra nå…

IKM var 04.04 så er i teorien 5+0 i dag.

Med tempdropp OG symptomer som har avtatt(vet det og kan være normalt altså) så forsvinner håpet:oops:

Så ringte selvfølgelig gyn å gratulerte og ville tilby ul om 2 uker:wtf: Sa at jeg heller ringer tilbake tirsdag etter påske om det går bra nå…

Skjønner veldig godt bekymringen altså :Heartred men sist graviditet fikk ikke jeg symptomer før jeg var kommet i uke 6. eneste symptom var uteblitt tr. Håper for deg:Heartred:rolleyes:

Back
Topp