Jeg fikk et hastesnitt nå på mandagen pga riene startet alt for tidlig (ved 5-6 cm åpning) som ressulterte i at knøttet satt seg bom fast, det hjalp ikke med vakum heller, holdt på i over 6 timer med å presse og presse, og hele denne prosessen gjorde meg bare mer sint og full av pågangsmot om at "fader ta, kom igjen" . Men også, hele prosessen for meg var ikke smertefull, selfølgelig kjenner man at en fåt mer åpning og at ting skjer, men det var mest slitsom, spesielt når de satt meg på drypp for å forsterke riene, da viste jeg ikke lenger hvor jeg var henn, men jeg mister ikke kontrollen og holdt ut, men jeg ble så lykkelig når legen kom å sa vi måtte ta ks
Så det trenger ikke å gjøre vondt, jeg kjente jo det svei godt der nede når de prøvde med vakum, knøttet hadde kommet langt ned før de ombestemte seg.
Jeg tror også det skal mye til før du mister kontrollen, spesielt hvis du kommer på føden motivert til å klare det. Vi er skapt for å få det til, så dette klarer du.
Jeg er førstegangs og kunne lett gjort dette flere ganger, det trenger ikke å bli ks på deg denne gangen, kanskje smetter hen ut og tar salto på veien
Bare motiver deg selv, jeg gruet skikkelig jeg også, men hadde lange krangler/ samtaler med meg selv om at det SKAL gå, det bare MÅ gå, ferdig snakka
Lykke til, Mai sniker