Redd....Brystkreft? Please svar

Latterfrosken

Forumet er livet
Har i dag hatt litt vondt på siden av venstre bryst.
Kjente en liten veldig øm og vond kul akkurat under på siden aav brystet. Nesten på beinet liksom!
Og der på siden er jeg varm....lokal varme liksom!
Og i stad strålet det nedover magen og siden!
Men ikke hele tiden da. Bare når jeg sitter i spesielle stillinger liksom!
Blir jo skikkelig redd! Og jeg reiser til Tyrkia om 2 timer....drar hjemmefra da!
Hva kan dette være?
Det holder vel om jeg tar kontakt med legen min når jeg kommer hjem?
Og kan sånne kuler sprekke, slik at om det hadde vært kreft kunne spredd seg fort?
Håper noen kan berolige meg litt eller?

Ok. Skjønner. Men hva kan den varmen komme av?
Leste et sted at det kan være en hissig form for kreft?
Men brystet mitt er ikke hovent eller rødt....som også var symptomer. *BANK I BORDET!!!!!!!!!!*

Hvis det er kreftkul i brystet så gjør de veldig sjelden vondt. Så hvis den gjør vondt/er øm så tror jeg du kan slappe av. Kan være en hoven kjertel eller en fettkul.

ufarlige kuler kan og ha diffuse og knøttrete ytre.. har en slik fettkul i armen... og den er ikke jevn... men er heller ikke farlig. Da den vokste gjorde det ufattelig vondt. Kan vel komme div kuler i brystene og.
Hørte sist at endel svulster i brystene ble operert bort oftere enn nødvendig, da mange vil forsvinne av seg selv... og det gjalt svulster.
Så tipper det går fint å vente med å gå til lege før om 2 uker.... ingen fare.
Og når man får kreft tror jeg at allmenntilstanden også blir dårligere.

God tur :) *misunnelig*

ORIGINAL: fairy

Hvis det er kreftkul i brystet så gjør de veldig sjelden vondt. Så hvis den gjør vondt/er øm så tror jeg du kan slappe av. Kan være en hoven kjertel eller en fettkul.

Har ikke så lyst å dra til lege i tyrkia. Dårlig erfaring med leger i utlandet!
Så da venter jeg heller i 14 dager

Men kan slike ting spre seg så fort?
Eller kan kulene sprekke?
Jeg er veldig ung også da, er 26 år. Og ingen i familien tror jeg som har hatt kreft.

Da ber de meg sikkert bare komme inn. Og det rekker vi ikke!
Skal jo opp med Andreas og dusje og ordne oss!
Men seriøst, ble ikke akkurat rolig av det du sier altså!

I dag. Hvordan det?

En venninne av meg kjente en slik kul.. Hun ventet i over 1 mnd.før hun fikk den sjekket.. Dette fordi hun håpet det skulle gå over av seg selv.
Så jeg tror absolutt ikke du trenger å engste deg og ødelegge ferien din med å være redd!!

Kan jo til info.fortelle deg at de prøvene var veldig fine :)

Jeg er jo ingen lege, så jeg tørr ikke påstå noe som helst, men ville bare komme med en noe beroligende historie siden du ble så stresset.

Kos deg på ferie og bestill en time når du kommer hjem om du føler at du trenger det!!

God tur!! [:D]

Jeg sliter veldig mye med muskelsmerter og varmefølelse på mange steder i kroppen.
Armer, bein, rygg, nakke, skuldre osv.
Stresser mye og sliter med angst!
Men tror dere det går bra å sjekke det når jeg kommer hjem?
Oppdager det ikke før i stad.
Og har ikke hatt noe vondt før i dag!

hatt hovne lymfekjertler stadig vekk jeg. kan bli veldig, veldig vonde!! ikke farlige[;)] og varmen kan bare komme av at det blir litt sprengfølelse i det området! om den utvikler seg veldig eller blir diiiger så kan du jo gå til lege der med det.. men er den rund og litt avlang og glatt liksom+

ORIGINAL: jannicke T

Jeg sliter veldig mye med muskelsmerter og varmefølelse på mange steder i kroppen.
Armer, bein, rygg, nakke, skuldre osv.
Stresser mye og sliter med angst!
Men tror dere det går bra å sjekke det når jeg kommer hjem?
Oppdager det ikke før i stad.
Og har ikke hatt noe vondt før i dag!

Ja det tror jeg! Kjenner en som har ondartet kreft svulst i brystet og den har sittet der i flere år!
Det tok også lang tid før de gjorde noe! Først nå de gir han cellegift!
Så du har nok god til!

Back
Topp