Redd…

Jeg fikk ultralyd sent i natt/tidlig i morrest og alt var fint og som det skulle :Heartred de mener smertene og at jeg ikke dår til å tisse skyldes alle hormon forandringene og at jeg har nevropati.
Jeg har fortsatt veldig vondt, men er 10 kilo lettere og vet nå hvertfall hva det er og får lov å reise hjem igjen nå, med engangs kateter og kontroll time om 2 uker.

Ser flere skriver jeg burde dele det med noen. Men det er ikke så lett. Jeg har ikke noe knærne familie igjen da alle mine nærmeste døde av kreft i 2022:( jeg har en venninne som vet, som jeg snakket litt med i natt :Heartred men tusen takk for all støtte. Jeg setter enormt pris på alle meldinger jeg fikk i natt og gode ord :Heartred tenk at fremmede mennesker kan ønske en så godt og være der for noen de ikk kjenner:Heartpink jeg blir helt rørt, takk for at dere finnes :Heartpink
Så godt å høre ❤️❤️❤️

Jeg fikk ultralyd sent i natt/tidlig i morrest og alt var fint og som det skulle :Heartred de mener smertene og at jeg ikke dår til å tisse skyldes alle hormon forandringene og at jeg har nevropati.
Jeg har fortsatt veldig vondt, men er 10 kilo lettere og vet nå hvertfall hva det er og får lov å reise hjem igjen nå, med engangs kateter og kontroll time om 2 uker.

Ser flere skriver jeg burde dele det med noen. Men det er ikke så lett. Jeg har ikke noe knærne familie igjen da alle mine nærmeste døde av kreft i 2022:( jeg har en venninne som vet, som jeg snakket litt med i natt :Heartred men tusen takk for all støtte. Jeg setter enormt pris på alle meldinger jeg fikk i natt og gode ord :Heartred tenk at fremmede mennesker kan ønske en så godt og være der for noen de ikk kjenner:Heartpink jeg blir helt rørt, takk for at dere finnes :Heartpink
Så glad for å høre at alt står bra til med lille spiren :Heartred Har tenkt på deg i dag! Du er tøff og sterk:Heartred Masse god bedring:Heartred

Godt å høre at alt står bra til med den lille i magen. Så leit å høre at din nærmeste familie har gått bort. Jeg heier på deg og har tenkt masse på deg i dag :Heartred

Så godt å høre at alt står bra til med den lille :love2 Men trist å høre at du ikke har noen nær familie igjen. Godt du har en venninne du kan prate med, og så må du bare bruke forumet for alt det er verdt! Vi støtter og heier på deg! :Heartred

Nå gråter jeg! :Heartred Så lettet på dine vegne over at det går bra! Håper du slipper å ha vondt lenger da, det blir slitsomt i lengden, men så fantastisk at lille har det bra:Heartred

Godt å lese at spiren gror riktig❤️ Håper det går seg til til neste kontroll

Tusen takk :Heartpink

Ja hun legen var ikkenoe grei.. hun sa masse på legespråkjeg ikke forstå å når jeg spurte så bare gikk hun… jeg måtte spørre sykepleieren som stod igjen sjokkert og beklaget seg som forklarte neg på en veldig fin måte:Heartred hun var forståelses full og sa rett ut at «beklager hun kan være litt brå og kald»

Det er greit du er lege og kan alle disse fancy ordene, men det kan ikke jeg. Mått spørre flere ganger når hun spurte om ting. At hva betyr det?
Hun var så monoton. Det var null følelser og empati var ikje tilstedeværende…

De har tatt ultralyd utvendig nå og hun mente det ikke var utenfor livmor men ville ta en innvendig også for å børe helg sikker og for å sjekke at ikke det er noe infeksjon på eggstokker eller andre ting. Så jeg krysser fingrene veldig.. jeg har aldri gledet meg mer til en gynekologisk undersøkelse som nå
Tenkte på deg i natt :Heartred godt og se at alt gikk bra med deg og lille spire :Heartbigred:Heartbigred

Du skal vite at du er ikke alene, som jeg skrev i går du må bare sende melding har du behov for og prate med noen :Heartbigred:Heartbigred

Bare meg som er bekymret igjen…. Føles jo ut som det aldri skal gå bra for meg…
Jeg lurer på om noen har opplevd noe av det samme og at det har gått bra??

Jeg er 9+5 og begynte å blø kveld. Jeg har ikke særlig vondt i magen, kanskje litt murring på siden. Men har vondt i korsryggen. Har dog hatt det av å på hele tiden…

Jeg har vært innlagt på sykehus siden lørdag, pga blodsukker. Men legen forsikret meg om at det ikke skulle utgjøre noen risiko da det var over en kort periode og det var helt normalt. Jeg ble skrevet ut i går. Og selvfølgelig måtte jeg jo begynne å blø Idag …
Blir bok ikke mye søvn på meg i natt. Men jeg trenger å høre andres erfaringer…

Jeg er 9+5 og begynte å blø kveld. Jeg har ikke særlig vondt i magen, kanskje litt murring på siden. Men har vondt i korsryggen. Har dog hatt det av å på hele tiden…

Jeg har vært innlagt på sykehus siden lørdag, pga blodsukker. Men legen forsikret meg om at det ikke skulle utgjøre noen risiko da det var over en kort periode og det var helt normalt. Jeg ble skrevet ut i går. Og selvfølgelig måtte jeg jo begynne å blø Idag …
Jeg begynte også å blø på tirsdag. Var på ultralyd i går og så hjertet slo, fikk beskjed om at det så ut som det kom fra livmorhalsen og at jeg ikke skulle bekymre meg så mye. Men det er lettere sagt enn gjort..

Jeg har blødd ved MA, men også ved vellykket svangerskap. Kanskje ikke så mye hjelp i mine erfaringer, men har hørt om mange som kun har hatt vellykkete svangerskap og fortsatt hatt blødninger. Det beste er jo om man klarer å la vær å bekymre seg, men det er jo ikke så lett :oops: Håper det bare er en liten uskyldig blødning for deg. Klem

Er det ikke vanlig å blø litt i uke 8-10 når morkaken tar over? Synes jeg har lest det. Skal ikke være farlig heller helt normalt. Blødningen skal jo ikke vare lenge , så om den ikke stopper hadde jeg tatt en tlf til jordmor/lege for å få beroliget deg selv.
Jeg hadde blødninger av og på i forrige svangerskap og alt gikk helt fint :)

Jeg har vært UL og det første hun sa. Var at «oi her var det en aktiv liten krabat» :Heartred
Fikk se hjertet slå og alt var fint. Hun ikke se noe strofe ansamlinger med blod og så ingen åpenbar grunn til at jeg blødde. Men hun så at jeg hadde blødd. Og fikk beskjed om at vist jeg opplevde tiltakene smerter eller økte blødninger skulle jeg ta kontakt. Men trengte ikke uro meg foreløpig for alt så fint ut nå :Heartred det kunne være det som blir nevnt over med at morkaken tok over jobben nå. Sp alt er hvertfall fint med lille :Heartred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,6 MB · Visninger: 28
Back
Topp