Redd…

DiaOgGravid

Blir kjent med forumet
Tw(???)

jeg må bare lufte tankene en vei… jeg sitter på legevakten for noe jeg trodde kunne være UVI..! Men nå blir jeg sendt på akuttmottaket med mistanke om svangerskap uten for livmor.. en super kald lege… sykepleieren beklage oppførselen hennes og fikk vondt av meg og sa at hun kunne være litt brå og kvass.. hun fikk ikke beklaget nok stakkar… og jeg er altså så redd. Jeg er helt alene og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vet heller ikke hvor jeg vill med dette. Men jeg måtte bare si det en vei…

Tw(???)

jeg må bare lufte tankene en vei… jeg sitter på legevakten for noe jeg trodde kunne være UVI..! Men nå blir jeg sendt på akuttmottaket med mistanke om svangerskap uten for livmor.. en super kald lege… sykepleieren beklage oppførselen hennes og fikk vondt av meg og sa at hun kunne være litt brå og kvass.. hun fikk ikke beklaget nok stakkar… og jeg er altså så redd. Jeg er helt alene og jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre.. jeg vet heller ikke hvor jeg vill med dette. Men jeg måtte bare si det en vei…
Har ikke noe erfaring med situasjonen du står i, men jeg er våken på nattevakt dersom du trenger å prate? :Heartred :Heartred For en skremmende situasjon.. noen skulle ikke hatt lov til å prate med pasienter…:banghead:

Du skal vite at du ikke er alene, jeg opplevde EX.U i fjord sommer og det var ikke moro, heldig hvis hadde jeg mannen min med meg og jeg ble innlagt og han sov inne på avdelingen 1 natten fordi jeg var alene på rommet de 3 andre nettene var han hjemme hos min mor tror han sov 1 natt i bilen på parkeringen til sykehuset.

Men det er en vond følelse og sitte der helt alene, ingen du kan kontakte?

Sender deg styrke klem :Heartbigred :Heartbigred

Har ikke noe erfaring med situasjonen du står i, men jeg er våken på nattevakt dersom du trenger å prate? :Heartred :Heartred For en skremmende situasjon.. noen skulle ikke hatt lov til å prate med pasienter…:banghead:
Tusen takk :Heartpink

Ja hun legen var ikkenoe grei.. hun sa masse på legespråkjeg ikke forstå å når jeg spurte så bare gikk hun… jeg måtte spørre sykepleieren som stod igjen sjokkert og beklaget seg som forklarte neg på en veldig fin måte:Heartred hun var forståelses full og sa rett ut at «beklager hun kan være litt brå og kald»

Det er greit du er lege og kan alle disse fancy ordene, men det kan ikke jeg. Mått spørre flere ganger når hun spurte om ting. At hva betyr det?
Hun var så monoton. Det var null følelser og empati var ikje tilstedeværende…

De har tatt ultralyd utvendig nå og hun mente det ikke var utenfor livmor men ville ta en innvendig også for å børe helg sikker og for å sjekke at ikke det er noe infeksjon på eggstokker eller andre ting. Så jeg krysser fingrene veldig.. jeg har aldri gledet meg mer til en gynekologisk undersøkelse som nå

Ja hun legen var ikkenoe grei.. hun sa masse på legespråkjeg ikke forstå å når jeg spurte så bare gikk hun… jeg måtte spørre sykepleieren som stod igjen sjokkert og beklaget seg som forklarte neg på en veldig fin måte:Heartred hun var forståelses full og sa rett ut at «beklager hun kan være litt brå og kald»

Det er greit du er lege og kan alle disse fancy ordene, men det kan ikke jeg. Mått spørre flere ganger når hun spurte om ting. At hva betyr det?

De har tatt ultralyd utvendig nå og hun mente det ikke var utenfor livmor men ville ta en innvendig også for å børe helg sikker og for å sjekke at ikke det er noe infeksjon på eggstokker eller andre ting. Så jeg krysser fingrene veldig.. jeg har aldri gledet meg mer til en gynekologisk undersøkelse som nå
Lykke til håper det går bra med deg :Heartbigred :Heartbigred

Himmel og hav da, jeg blir helt svett :banghead: Lykke til! Tenker på deg, og sender en god styrkeklem:Heartred
Er du fortsatt alene?

Har de funnet noe? Håper på vaktbytte snart så du får noen bedre å forholde deg til :Heartpink

Håper det går bedre nå, kanskje du skal dele nyheten med en venninne, mor, søster, tante? Kan ikke være lett å være redd, og så helt alene <3

Off, for en forferdelig opplevelse dette må ha vært! :Heartred Håper det går bra med deg! Og at du har en som du kan dele dette med, må være spesielt tøft å sitte i alene…

Uff for en opplevelse! Håper du møtte på hyggeligere folk for de videre undersøkelsene. Hva er status nå? Sender en klem :Heartred

Huff, det høres ut som en grusom opplevelse. Jeg ville kanskje vurdert å dele det med noen selv om det er tidlig, du skal ikke behøve å stå i alt alene. Jeg har flere venninner som har fått barn alene og de har lent seg på mor eller gode venninner. Det er selvfølgelig forskjell på å velge å få barn alene og ende opp med å få barn alene, men det kan uansett være fint med støtte fra noen man er nær. Du har uansett støtte her på forumet. Tenker på deg :Heartred

Håper du fikk gode svar til slutt i natt og at du nå får deg litt god søvn ❤️❤️❤️

Det er så forferdelig med sånt helsepersonell! Betyr så mye måten man blir møtt på. Håper du har fått undersøkelse og litt svar nå ❤️

Jeg fikk ultralyd sent i natt/tidlig i morrest og alt var fint og som det skulle :Heartred de mener smertene og at jeg ikke dår til å tisse skyldes alle hormon forandringene og at jeg har nevropati.
Jeg har fortsatt veldig vondt, men er 10 kilo lettere og vet nå hvertfall hva det er og får lov å reise hjem igjen nå, med engangs kateter og kontroll time om 2 uker.

Ser flere skriver jeg burde dele det med noen. Men det er ikke så lett. Jeg har ikke noe knærne familie igjen da alle mine nærmeste døde av kreft i 2022:( jeg har en venninne som vet, som jeg snakket litt med i natt :Heartred men tusen takk for all støtte. Jeg setter enormt pris på alle meldinger jeg fikk i natt og gode ord :Heartred tenk at fremmede mennesker kan ønske en så godt og være der for noen de ikk kjenner:Heartpink jeg blir helt rørt, takk for at dere finnes :Heartpink

Back
Topp