Recaro Privia

Vi har kjøpt det inn til mageboeren. Det kjennes veldig bra ut. I og med at det har fått beste score som noen gang er gitt til et spedbarnssete er jeg ikke i tvil om at vi har valgt riktig.

PS! Europris av alle steder har setet inne denne uken. De har tilbud på stol og base til samlet pris 1499!! Det er supertilbud.

Vet dere om det finnes bilstoladapter til denne som passer til Bugaboo Buffalo? Finner ikke helt ut av det.

PS! Europris av alle steder har setet inne denne uken. De har tilbud på stol og base til samlet pris 1499!! Det er supertilbud.
Det var det jeg så i går:) Og min bestefar på 90 vil kjøpe bilsete til oss, men han lurte på om det var godkjent og bra nok siden de selger det på Europris:hilarious:

Mener å ha lest at Recaro fraråder folk å kjøpe setet på Europris, men jeg husker ikke hvor jeg så det.

Har ikke rukket å få noen erfaring med det enda, men vi har også kjøpt Recaro Privia. Kjempegodt tilbud på Europris da! Eneste jeg ville ha sjekket er at det ikke har serienummer mellom ER01000000 og ER01017825.

Nå har visst bestefaren min vært og kjøpt det i dag, så da ble det det:) Mangler snart bare baby:p Alt annet er i boks:D

Sjekk bilstolergruppen på fb, der har det blitt diskutert dette med at setet selges på europris. Man har ikke samme rettighetene ved reklamasjon pga europris har kjøpt partiene via en 3.part eller noe sånt..

Vi har dette til mitt barn på 6mnd, er sålangt fornøyd :) Enkelt å montere og lett å bruke :) Vi hadde en periode hvor hun mistrivdes veldig i setet, men dette gikk over da vi fjernet nyfødtinnlegget.

Back
Topp