Realityshows....

Ser på Masterchef(diverse ulike), skal se på 71°nord når det begynner igjen, og samme med Alt for Norge...skammer meg litt for å si det, men hender jeg ser på House wifes of Beverly Hills..er helt tragisk, men så tragisk at det er fengende ;) Ellers ser jeg på alle mulige idol, the voice etc..går vel ikke helt under reality..men jeg er helt håpløs svak for den type konkurranser ;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke tid til å se så mye på tv. Og jeg syntes hele realitykonseptet har utspilt sin rolle.
Men når Farmen er på tv, da følger jeg med. Elsker farmen, kunne ønske jeg levde slik selv. Uten tvkameraer. :P

Ser på Paradise hotel på TV:) Og Arvingane må jeg se på nett-TV siden det går samtidig som Paradise på mandager. Ser også på Typen til, det er gøy:)
Hadde tenkt å se den nye krimen på TV2 også, men da må jeg se det på Sumo isåfall. Får se om jeg orker å følge med på noe mer, sliter litt med å konsertrere meg om for mye når som jeg er høygravid:)

Vi så første episode av den siste viking, men er ikke helt overbevist enda... Arvingene så vi også på, men går ikke inn under denne kategorien :)

Av andre serier vi ser er hells kitchen, masterchef, hellstrøm, luksusfellen, farmen, cake boss, hele Norge baker og sånne typer programmer. Ikke alt på en gang. Vi ser også på typisk Norske talenter o.l., men mest fordi det ikke er så mye annet...

Back
Topp