Realityshows....

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
I disse premiere dager blir det jo sendt masse rart på tv...

Følger du med på noen av dem?

Paradise Hotell..
Den siste viking..
osv..

Hva synes dere egentlig om dem?

Selv så jeg på både "Den siste viking" og "Paradise Hotel" i går..
Har noen "quilty pleasures".. hahaha

Last edited:
Så på paradise hotel igår, med hendene forran øynene mens jeg myste. Hehe
ble jo drit flau på dems veine, hehe. Men må se alikevel. Hehe

Nei, jeg har sett nok tv hvor jeg blir flau over å være menneske. :p

Så Den siste viking, og jeg liker programmer som Master chef, Hell's Kitchen og The Apprentice. Derimot er jeg ikke begeistret for de som går ut på å drikke seg sveiseblind og ha sex på TV, noe jeg har inntrykk av at PH dreier seg om.

Eneste jeg liker å se er hells kitchen, masterchef og Alt for Norge.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Arvingene som går på NRK er dramaserie, absolutt ikke trashtv.

Sent from my iPad using BV Forum

Masterchef Australia, Alt for norge ser jeg på. Også skal jeg prøve meg på den siste viking og paradise i år.

MasterChef Australia og Paradise Hotel er på opptak her :P Gått i paralellklassen til en av de som er med på PH i år, så da må man jo følge med :P

ser ikke på noen! så litt på den siste viking men kommer ikke til å fortsette med det!

Ser ikke på sånn type reality program, men liker godt kakekrigen og hele Norge baker bla :)

Appen vel ;)

Ser på noe av det. Hvis jeg først starter å se, så blir jeg hekta...

Så på Arvingane på søndag, men det er jo ikke reality. Skal se den som gikk på mandag og, men jeg sovna, så må se på nett.

Liker Masterchef, Masterchef Junior og Hells Kitchen. Har sett på PH tidligere, men kommer ikke til å følge med i år.

Ser på Farmen, Masterchef, 71 g nord og Alt for Norge. Såg 1 reklame for Paradise Hotel, det var meir enn nok for min del...

Back
Topp