Realitycheck!!

Pivi

Elsker forumet
"Endelig" har sambo innsett at det skal godt gjøres å bli ferdig med huset til fødselen! TTT, og nå har det gått saaaaakte de siste to ukene, dessuten har det vært lik null aktivitet i påska... Men det heldige er kanskje at jeg ikke er så urolig.. Jeg SKAL bli ferdig med babyrommet, og så får resten komme når det kommer[&:][&:][&:]

flere som pusser opp.. det er noe dritt..

det har vi måtte gi opp også .. blir nok aldri ferdig med oppussinga til babyen kommer [&:] men håper vi får gjort mest mulig, slik at det som er igjen kan vente litt .. 

Vi klarer oss jo selv om ikke ALT er ferdig! Selv om det ville vært godt, så er det ikke verdens undergang[8D] Vi får bare smøre oss med tålmodighet og smile![:D]

me kjempe med nebb og klør for å bli ferdige..

ORIGINAL: iris25

me kjempe med nebb og klør for å bli ferdige..

me også. har heldigvis fått gjordt en del småplukk i påsken. ikkje sååå masse igjen...[8|]

Vi driver å flytter vi, eller pakker, så akkurat denne uka er det bare esker rundt her[:'(] Fredag overtar vi huset, så hele helgen går med til flytting, men jeg gleder meg til endelig å skru opp de nye, fine sengene til guttene våre og gjøre klart resten på barnerommet[:D] 

Vi har endelig begynt å bli ganske ferdig på barnerommet nå ! Og i går  gjorde mannen min ordentlig reint i hele huset

Leiligheten til typen ser ut som ein byggeplass, gangen og stua er laaangt fra ferdig. Blir godt å få det i orden, men har heldigvis ikkje så masse med det å gjere!!

Back
Topp