Reality TV venner

ORIGINAL: tittilotta

var nabo med ei fra big brother, men kan ikke si jeg kjenner henne.. var bare på hils...
så må jeg jo skryte av mitt tante barn som nettopp har spillt cosette i les miserable som nettopp har gått på lillestrøm... for meg er ho en kjempekjendis..[:D]

Ååå hun var KJEMPE flink[:)] Så det for svigermor spilte i den!

Eller så har jeg gått i klasse med Stine fra idol i fjor

ORIGINAL: MoldeJente24

En som vant Farmen. Ei som var blandt de 10 beste i Idol. Kjenner flere nyhetsopplesere/programledere/reportere (NRK og TV2).
Ikke Gaute Grøttla Grav vel?? *er littsjarmertavhan* *ådeterveldighysjhysj[8D])

ORIGINAL: *silly*

var nabo med ei fra big brother, men kan ikke si jeg kjenner henne.. var bare på hils...
så må jeg jo skryte av mitt tante barn som nettopp har spillt cosette i les miserable som nettopp har gått på lillestrøm... for meg er ho en kjempekjendis..[:D]

jaaaaa hun er helt utrolig til å være 10 år.. har fått masse skryt av de som spiller hovedrollene som ellen nickolaysen osv... er stolt tante her ja...[:D] ble helt sjokka når jeg hørte ho.. visste ho var flink men ikke sååå flink...

ORIGINAL: *silly*

jaaaaa hun er helt utrolig til å være 10 år.. har fått masse skryt av de som spiller hovedrollene som ellen nickolaysen osv... er stolt tante her ja...[:D] ble helt sjokka når jeg hørte ho.. visste ho var flink men ikke sååå flink...

Hihih ja helt utrolig. Svigermor kunne ikke stoppe å skryte av henne[:)]

ORIGINAL: Suppadura

KKjenner en fra Prinsesse og professoren, Andreas fra Robinson, en i dansefeber, en i den Villa Medusa for lenge siden..
hmmm, var det flere?

hehe, ei fra Kløfta der jeg bodde før var med der. Hadde jeg helt glemt[:D]

Jobbet sammen med Anne-Lise som var med i 71 nord
Venninna mi har vært med i Idol, kom ikke langt
3 jeg kjenner har vært med i Dansefeber

jeg styret med han ene som var med i første runde av big brother, før han gikk inn i huset [:)]
ei venninne har vært med i 71 grader nord, og noen venner har vært med i robinson.

Kjenner vel de fleste i MessTv (ikke de aller nyeste) siden jeg jobbet der selv i nesten et år,
Også kjenner jeg den nakenhunden som var med i Desinerspirene, hihi! [:D]

Kjenner en som kom på 4.plass i idol, og noen andre som har vært med uten å komme så langt. Har gått i klassen til en av de som var med i Fagerstrand...

en i gamle klassen min har vært med i idol og en gammel arbeidskollega som også var med i idol og popstars...

Back
Topp