Reality TV venner

~~KASI~~

Glad i forumet
noen som kjenner noen som har vert ned/prøvd å vere med?

Gikk i klasse med en som prøvde seg på Big Brother.

Og bestekompisen min/svoger kom med på tabbene på Idol [:)] han sang shes so high-med Donald stemme[:D]

Kjenner 2 som har vært med i "Robinson", den ene vant, og hun andre tror jeg ble nr 2 eller 3... Og to som var med i første runden av "Baren". Og kusina til gubben var med i "Idol". Kom med blant de 50 beste[:D]

Jeg er en venn av Tore Jardar som var med på bonderomantikk. En kjempegutt [:D]

Hadde en "fling" med en som var med i i Big Brother en uke[8D] Jo Christian het han. var med den uka da Anne Mona og Ramsey hadde utdrikningslag, utkledd som indianer[:D] *ler*

JA eg vet hvem ole petter er som var med i danske feber...
Kjenner han ikkje men har sett han danse i alle år, såå fin

ORIGINAL: Mrs.Happybody

Jeg er min egen venn, og jeg har vært mer i robinson...OK DA, kom meg nesten helt med da,men pga sykdom sparka de meg ut [:D]
Det er første og eneste gang jeg har meldt meg på noe slikt , ok 2 og siste gang [8D]

Mrs.Happybody.....du er rå [:D]

ORIGINAL: ~~KASI~~

Danske feber ja[8D]

Hehe... jeg og kjente ole petter en gang.. de hadde hytte her ute, så hver sommer var det å finne på litt faenskap og bade og ligge i telt og alt det som hører sommeren med;[;)]

ORIGINAL: Tixxxy

Danske feber ja[8D]

Hehe... jeg og kjente ole petter en gang.. de hadde hytte her ute, så hver sommer var det å finne på litt faenskap og bade og ligge i telt og alt det som hører sommeren med;[;)]

IM GOOD... faens skrivefeil allså... men må le

ja, kjenner noen..
Har ei venninne som var med på prinsessen og professoren..
Og så er det en jeg "kjenner" som var med på Robinson.. ellers er det et par bekjente som har vært med på idol...

Min x- kjæreste er med på Designerspirene. Stian! Derfor ser jeg på Designerspirene. Kutter ut det programmet når han ryker ut.

Kjenner hun ene som var med i big brother.

og kusina mi og noen fler var med på idol..

var nabo med ei fra big brother, men kan ikke si jeg kjenner henne.. var bare på hils...
så må jeg jo skryte av mitt tante barn som nettopp har spillt cosette i les miserable som nettopp har gått på lillestrøm... for meg er ho en kjempekjendis..[:D]

kjenner Anne Mona fra bb, hun var sammen med fetteren min når hun gikk inn i huset...[;)]

åsså kjenner jeg Kjersti på designerspirene.

Jeg melder meg på ALT av konkurranser, enten det er tv eller radio. Eneste realityserien jeg kunne tenke meg å være med på er Farmen, og den har jeg meldt jeg på 2 ganger.

Jeg har vært deltager i Vil du bli millionær. Var den eneste med riktig svar i kvalifiseringa og kom i stolen. 15 minutes of fame! :) Ja, jeg vant......litt.

Satt dessuten blant de 100 utfordrerene i alle mot en for noen uker siden. Var til og med i nærbilde. Øyvind Mund er skikkelig kjekk og ikke minst KJEMPEHØY i virkeligheten.

jeg kjenr en som var me i idol(kammerat av min bror)å han er nå me i grupe som kaler seg bwy;)

En venninne av meg har vært sammen med han[:D]

jobbet med en som KUNNE vært med i farmen i ikke den siste sesongen,men forrige,men han takket nei[:D]dummingen!

Ja, han Frode som var med i skapern på Tv2, han som skulle utvikle en ostehøvel. kjenner han ikkje, men samboeren min har vært kompis med han da dem va yngre!

Har ei venninne som prøvde seg i dansefeber - og fikk tilbakemelding a la: "følte du ingen rytme fra musikken?"[:D]

Back
Topp